شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۶، ۰۶:۵۰ ق.ظ

من و انیمیشن!

"کوالا" خیلی بامزه بود. انقدر خندیدیم باهاش! حتما ببینیدش. نکته ای که در موردش باید بهتون هشدار ؛) بدم اینه که تو این کارتون، یه شخصیت حال بهم زنی وجود داشت که نگو. کلا موقع دیدنش خوراکی خوردن رو بی خیال بشید. فقط دو سه بار اتفاق چندشی میفته. ولی خوراکی نخورید از ما گفتن
"فصل موج سواری" هم خیلی خوب بود. دوستش داشتم. تازه منِ گیج اصلا یادم نبود که پنگوئن ها تخم گذارند. خلاصه خودم مایه ی خنده خودم شدم.
"لک لک ها" هم که انیمیشن جدیدیه؛ بامزه بود با کوچولوهای بامزه و دخترک مو فرفریش :)
"نجات بابا برفی" و "زامبزیا" هم خوب بودند.
اوه راستی روز انیمیشن رو هم به خودم و همه ی شماها تبریک میگم. دیروز بود
۹۶/۰۸/۰۷
مهناز

نظرات  (۲)

خیلی وقت پیش جانا جان
لک لک هارو معرفی کرذ

چن وخ پیش ب دختر عمم گفتم
برام بیاره ولی نیورد:|
پاسخ:
خدا جانا جانتو حفظ کنه برات. چرا خب؟ شاید یادش رفته. بالاخره می بینیش :)
اون دختر مو فرفریه تو لک لک ها منم وقتی از حموم اومدم و موهام رنگ شونه به خودش ندیده .چقدر شاد بود ولی دوستش داشتم
پاسخ:
اتفاقا منم یه خرده شبیهشم چه موهام رنگ شونه به خودش ببینه چه نبینه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">