شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۱۱ ق.ظ

انیمیشن های این چند روز اخیر!

داستان اسباب بازی1و 2 و 3 رو دیدم و انصافا خیلی قشنگ و بامزه بود. قسمت دومش پشت صحنه هم داشت تازه!! :))))
ظاهر و باطن ایده ی جذابی داشت. 
مورتادلو و فلیمن رو هم دیدم جالب بود. این شخصیت مورتادلو از اونایی بود که آدمو به شدت حرص می داد.  ج
وجه کوچولو وسیاره 51 هم تقریبا خوب بودند.
کورالین اما چندان به دلم ننشست. می خواستم فقط زودتر تموم شه. یک اثر اقتباسی بود.کتابشو نخوندم ولی احتمالا کتابش بهتر باشه!
۹۶/۰۷/۲۸
مهناز

نظرات  (۹)

اسباب بازی ها و کرولاین و جوجه کوچولو و سیاره 51 رو دیده بودم قبلا. اما اون دوتا دیگه رو نه.
پاسخ:
مورتادلو که جدیده اون یکی هم مال دو سال پیش! من خودم به شخصه از بینشون، اسباب بازی ها رو بیشتر دوست دارم. عاشق این وووووودی ام یعنی.
وای دختر انقد تو انیمیشن داری منم دلم میخواد!
ندارم :(
پاسخ:
هیچ اشکالی نداره! فقط اونایی که من خیلی ازشون تعریف کردم رو می تونی سر فرصت دان کنی و ببینی کلی هم تو وقتت صرفه جویی میشه ؛) چقدرم خودمو تحویل می گیرم من اگه خواستی بگو بهتریناشو بهت پیشنهاد می کنم :)))
سلام مهناز بانوی عزیز
من بجز سیاره 51 بقیه رو دیدم
اتفاقا به نظر من کورالین خیلی جذاب و قشنگ اومد
میدونین شاید باید یکبار دیگه اون رو ببینین
کورالین حیفه که فقط یکبار دیده بشه
با هر دفه دیدن متوجه مطلب جدیدی توی این اثر زیبا میشین
مطمئنم که خیلی خوشتون میاد
این اثر رو از روی کتابی به همین نام ساختن
میدونستین عروسکهای کورالین هم توی بازار اومده ؟
و عروسکهای دیگه ای که همه چشمهای دگمه ای دارن
ما برای یکی از بچه های فامیل میخواستیم یکی از اونها بگیریم که فروشنده گفت دویست و پنجاه تومن
برای عروسکی به اندازه کف یک دست !
پاسخ:
نمیدونم چرا دوستش نداشتم. شاید بدموقعی دیدمش. اصلا حوصله نداشتم اون روز! فقط دوست داشتم زودتر تموم شه! الان یادم اومد اصلا اون روز تمومش نکردم و نصفش موند برا روز بعد!!!! شاید اینبار اول کتابش رو خوندم. عروسکاش مطمئنا جذابه ولی دویست و پنجاه تومن پول زیادیه برا یه عروسک فسقلی.
عه وا مهناز کجایی؟
پاسخ:
عه وا خواااهر... می تونم بغلت کنم؟! هوووم؟!!!
اسباب بازی ها رو دیدم
از تلوزیون خعلی خوبع
ظاهر باطن رو ساجده داش ولی من ندیدم
پاسخ:
می بینی وودی چقدر ماهه. کاش اصلش رو می دیدی باحاله ؛) فرصت شد ببینش. با هم ببینید :)
شاید ۱۶ سال پیش یه داستان.نوشتم در مورد مردی که سفینه اش توی یه سیاره دیگه فرود میاد اسمش سیاره earth۹۰ بود ...
چند سال بعد وقتی سیاره ۵۱ رو دیدم ....
من دقیقا سیاره ۵۱ رو نوشته بودم آدمهای توی داستان منم سبز بودن و خیلی ریزه میزه اسم نژادشونم پارتیس بود فک کنم نمیدونم چرا هیچوقت تایپش نکردم
پاسخ:
پس این انیمیشن بهت حس خاصی میده! چه جالب و عجیب چرا earth۹۰؟ چرا سبز؟ و چرا پارتیس؟! تخیل قوی ای داری؟!
Earth90 بود به خاطر اینکه یه سیاره بود عیییین زمین حتی اکسیژن و جوش و وقتی جیمی تو سیاره فرود اومد تا وقتی که شب به ماه نگاه نکرده بود فکر میکرد روی زمینه ! نمیدونم چرا سبز؟ و چرا پارتیس!؟ آهان یه چیز بامزه برعکس هم حرف میزدن مثلا جای سلام میگفتن ملاس آخرشم جیمی عاشق یکی از دخترای سیاره میشه
شاید تایپش کردم!!!
پاسخ:
پس معلومه بامزه نوشتن رو هم بلدی! اصلا هیچ داستانی بدون عشق مزه نداره امتح شپیات نک :))))

امتح شپیات منکیم
پاسخ:
:)
۰۲ فروردين ۹۸ ، ۲۱:۲۳ چوی زینب دمدمی
فقط ظاهرپباطنودیدم😍😍
خیلی قشنگه
پاسخ:
اوهوم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">