شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۰۴:۱۱ ب.ظ

باغ مخفی/ فرانسس هاجسن/ نوشین ری شهری


آفتاب می درخشد... آفتاب می درخشد؛ این یک معجزه است. گل ها می شکفند... ریشه ها می رویند؛ این یک معجزه است. زیستن معجزه است... قوی بودن معجزه است... معجزه درون من است... معجزه خود منم... من معجزه هستم،همه ی ما معجزه ایم....
+ از جمله کتابهایی که مدت ها پیش خوندمش. یه کتاب واقعا خوب تو بخش ادبیات کودک و نوجوان.
۹۶/۰۷/۲۴
مهناز

نظرات  (۴)

درموردکامنت خصوصیت کلی نوشتم که پرید نوشته هام!

متاسفانه یکی ازچشماش براثرضربه ای آسیب دیدوطبق نظردکترنودهشت درصدبینایی یو ازدست داده
نگرانیم که شایدبه اون چشم دیگش هم خللی واردشه

ممنون بابت احوال پرسیت.
پاسخ:
اشکالی نداره! ناراحت شدم. ان شاالله که مشکلی برای اون یکی چشمش پیش نیاد و این یکی هم درصدی از بیناییش برگرده. اگه خدا بخواد میشه. الهی آمین.
یکی از کتابهای زیبایی هست که سالها پیش خونده بودم
توی بعد از ظهرهای گرم تابستون که کاری بجز کتاب خوندن نمیشد کرد
قسمتهای زیادی از کتاب شبیه کتاب " دختر خانه سبز " بود که در اون به تشریح سبزه و گیاه و هر جنبنده ای که دیده میشد میپرداخت
خیلی خیال انگیز بود
حداقل برای اون زمان که تازه با رمان آشنا شدم بودم
ممنون از معرفی این کتاب خاطره انگیز
پاسخ:
آره کتاب خوبیه ولی من خیلی دیر خوندمش. شاید حدود دوسال پیش! دختر خانه ی سبزم که نخوندم! خواهش می کنم.
وای مهناز منم این کتابو راهنمایی بودم خونده بودم، شدیدا عاشقش بودم!
پاسخ:
چقدر خوب و چقدر خوب تر که زمان مناسبی خوندیش.
سلام
ظاهرا من خیلی عقب موندم چون هنوز این کتابو نخوندم!
این جملاتی که از اون کتاب نوشتی نظرمو جلب کرد ...
راستی مهناز، تو تمام شبانه روز فقط کتاب میخونی؟!!
پاسخ:
دیر که نشده می تونی تو یکی از همین روزا بخونیش :) بخونش کوتاه و روونه و زود تمومش می کنی. تازه از روش فیلم هم ساختن! نه والا. نهایتش یکی دو ساعت در روز!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">