شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۲۱ ب.ظ

جنگ جهانی زد/ 2013

گری مامور سابق تجسس سازمان ملل است که به خاطر خانواده اش از این کار کناره گیری کرده است. در صبح یکی از روزها مردم به یکدیگر حمله می کنند و معلوم می شود که این حمله کنندگان به ویروسی عجیب مبتلا شده اند و اینجاست که از طرف روسای قبلی از گری کمک خواسته می شود و...
فیلم شروع خیلی طوفانی و هیجان انگیزی داره و همینطور سکانس های هیجان انگیزی. با نادیده گرفتن برخی اشارات سیاسی و نقدهایی که خیلی هاشون هم درست و بجاست، فیلم خوبیه و می تونید یک ساعت و اندی فقط به زامبی ها فکر کنید ؛))
+بی ربط نوشت:
کیم من؟ آرزو گم کرده ای تنها و سرگردان..."رهی"
۹۶/۰۷/۲۰
مهناز

نظرات  (۱)

من ضمن نقدی که ازش گوش میدادم دیدم فیلمو!
و اصن نقدش باعث شد جذبش بشم

بقول خودت جدا از این چیزا
خیلی خفنه!!
پاسخ:
اوووه...! چه نقادانه :) من که محرک اصلیم دیدن زامبی ها بود ؛)) اوهوم اصلا چند تا صحنه ی خیلی خفنِ خوب داره :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">