شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۶، ۰۷:۴۵ ق.ظ

و دوباره انیمیشن!

انیمیشن دایناسور و لگو فرندر قشنگ بودند؛ حتما ببینید.
دخترک کبریت فروش یه انیمیشنِ کوتاهِ چند دقیقه ایِ غم انگیزه که ماجراش رو می دونید! 
کدو قلقله زن هم یک انیمیشن ایرانی موزیکاله :) بعله اگرچه فیلم موزیکال نداریم اماانیمیشنش رو داریم و خیلی هم اتفاقا بامزه است. حتما ببینید روحیه اتون خوب شه ؛)))
و اما پیانوی سحرآمیز که به جرات می تونم بگم یکی از بی مزه ترین انیمیشن هایی بود که می دیدم. خلاقیتش کم بود و در واقع یه معرفی برای شوپن بود اما جذاب نبود. خیلی یکنواخت و حوصله سربر بود و مثل یه داروی خواب آور عمل می کرد ؛)
۹۶/۰۷/۱۴
مهناز

نظرات  (۳)

دلم خواست دو تا اولی رو ببینم.
دانلود میکنی؟
پاسخ:
خیلی خوبن. حتما فرصت کردی ببینشون. یه لیستی دارم برا فیلم و انیمیشنایی که دوست دارم ببینم و انیمیشنایی که جایی معرفیشون رو می بینم یا تیزرشون رو می بینم و دوستشون دارم،اونجا اسماشون رو یادداشت می کنم. بعد که فرصت و شرایطش مهیا شد، دان می کنم و می بینم. بخصوص اونایی که جدیدن مال این دو سال اخیر! اما الان کلی انیمیشن داریم؛ یعنی حدود140 تا:) که تقریبا دو سومشونو دیدم و بقیه اش مونده! در واقع هدیه است :))))))))) بعضی هاشون رو خیلی وقت پیش دیدم و فرصت نشد ازشون بنویسم اما از وقتی که تو وب انیمیشن هم معرفی می کنم درباره بعضی هاشون نوشتم. مثلا الان "لگو... " و "دخترک..." رو دان کردم!
هیش کدومو ندیدم
اما بگمونم داداشم خیلی از دایناسور خوشش میاد:دی
براش میگیرم باهم ببینیم
پاسخ:
دایناسوراش کمی واقعی طورن و احتمالا خوشش بیاد.
کلا امیرعلی عشق دایناسوره!
یه مدت هی میومد کنار من از دایناسورا حرف میزد..!:
تیرانوس فلان شده بهمان نشده
اونیکی یه چی رو خورده!!
همشم اسمای خارجی میگف!
میگم اگه تمرکزتو رو درس گذاشته بودی الان داشتی پایان نامه دکتراتو ارائه میدادی:دی
پاسخ:
چه بامزه! میگم صالحه پس اگه خواستی دان کنی اول "عصر دایناسور" رو - که چند پست پایین تر معرفی کردم- دان کن بزار ببینه. آخه تو اون انیمیشن هم پسربچه ای هست که عاااشق دایناسورهاست و هی هم از این اسمهای خارجی دایناسورا رد و بدل میشه. مطمئنم که اون براش جالب تره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">