شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۶، ۰۴:۰۶ ب.ظ

تفکر نادرست؟!!

اشتباه می کنیم که فکر می کنیم خیلی از اتفاقات ممکن نیست برای خودِ ما هم پیش بیاد...!
۹۶/۰۷/۱۴
مهناز

نظرات  (۴)

اهوم!
ولی گاهی یادمون میره!

یاد اون حدیث امام صادق افتادم:هرگز کسی رو به خاطر کار اشتباهش ملامت نکن که تا خودت اون کار رو انجام ندی از دنیا نمیری!(نقل به مضمونش اینه)
پاسخ:
:((( کاش یادمون نره هیچ وقت... حدیث عجیبیه! مصداق هم زیاد داره. اصلا دنیای احادیث عجیبه که اگه فقط به یکی از امثال این حدیث عمل می شد خیلی از اتفاقایی که نباید، نمی افتاد!
من هم به نوبه خودم رای موافقم رو اعلام میکنم!
پاسخ:
:)
من فکر میکنم دو عامل باعث چرخش جهت پیکان اتفاقات به سمت ما میشه :
ترس و قضاوت
اگر از چیزی ترسیدی و اگر کسی رو قضاوت کردی یقین داشته باشه که به اون مبتلا میشی !
پاسخ:
بودا ترسوندیم من از خیلی اتفاقات می ترسم! و الان تک تکشون یادم میفتن خب!!! ترس گاهی وقتا ولی قضاوت... قضاوت....!
شاید به خاطر همین فکر نادرسته که وقتی اتفاقی برامون میافته، داد میزنیم: خدایا چرا من؟!!
پاسخ:
راست می گی! چرا من؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">