شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۰۸ ق.ظ

آن چه خدا خواست همان می شود...

گاهی شرایطی باعث می شه آدم یه تصمیمی رو بگیره یا نگیره! این تصمیمی که می گیره از روی میل و خواست خودش نیست... بعدها متوجه می شه که شایدم خوب شد که این جوری پیش رفت اما یه نکته هست و اونم این که کاش خدا از همون اول نمیذاشت که همچین شرایطی باشه و کاش اون تصمیمی رو که میل دل بود به صلاحش میدونست....
آن چه دلم خواست نه آن می شود....
" علامه طباطبایی"
۹۶/۰۷/۱۴
مهناز

نظرات  (۳)

همیشه دعام این بوده:کاش به صلاحمون کنه خداچیزی روکه میخوایم
پاسخ:
چه دعای قشنگیبرا منم بخواه خب؟!
۱۴ مهر ۹۶ ، ۲۱:۰۴ زینب(مسافرکربلا)
بین من و قلبم همیشه جنگ میشه ....
بدیش به اینه دل خیلی وقتا چیزایی رو میخواد که فقط میخواد و به خوب و بدیش کاری نداره ....
عسی ان تکرهو شیئا و یجعل الله فیه خیرا کثیرا یا برعکسش همین قضیس دیگه ...
کاش بتونیم خوب بندگی کنیم :)
پاسخ:
گاهی وقتا مجبوری که تسلیم بشی حتی اگه نخوای! منطقِ محکمی حکم می کنه! وگرنه کی دوست داره زندگی به کام دلش نباشه! ای کاش و ای کاش معنای این حکمتا رو می فهمیدیم شاید راحت تر کنار می اومدیم... شایدم نه! نمی دونم والا...:(
اصلا زیبایی زندگی به همین چالش ها و پستی و بلندی هاست. اگه همه شرایط خوب رو خدا فراهم کنه زندگی خیلی یکنواخت میشه
پاسخ:
ترجیح میدم پام به یکی از این بلندی ها گیر نکنه که با کله بیفتم زمین یا ندونم که پشت یکی از این بلندیهای روبروم چی می تونه باشه؟!!! خیلی آدم راحت طلبیم؟!! می دونم! من دلم می خواد زندگیم یکنواخت بشه. شیرینی زندگی مگه دل آدمو میزنه؟!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">