شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
چهارشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۲۳ ب.ظ

و انگار تمامی ندارد!

سیگار پشت سیگار...!!!یک رویای پردود...!!!

احیانا رویاهای کسی با خواب های من جابه جا نشده؟!!!!!!!!!!!
۹۶/۰۷/۱۲
مهناز

خواب

نظرات  (۵)

همون خواب های مشهور تمومی نداره؟

رویا که خوبه...چرا کسی باید رویاش بوی سیگار بده؟
پاسخ:
آره. نه انگار.... سریالی نیستا...! ولی قبلنا این خوابها به این وضوح نبودن. به اینکه کاملا جمله ی مفهومی بهم گفته بشه اما در عین حال گنگ هم باشه!!!! یا مثل همین... می دونم چی می گی ولی الان دیگه رویاهای آدم ها شبیه هم نیست. وبی می خونم که تو یکی از رویاهاش سیگار هم هست!
یبار یکی بهم گف خوابایی که میبینیم اتفاقاییه ک برامون افتاده و تو ناخوداگاه ذهنمون مونده...
بدن با خواب دیدن انگار اون پس مانده هارو دور میریزه!

خودتو خیلی درگیر اتفاقات نکن...
شبا اگه میتونی شده یه خط قران بخون..فوق العاده ارام بخشه!
پاسخ:
منم اینو یه جایی خوندم. مطمئنم تو یه کتابی خوندم و فکر می کنم یکی از نظریه های یونگ باشه! دقیق یادم نیست! می دونم وقتی زیادی به چیزی فکر می کنی ممکنه خوابش رو هم ببینی یا درست برعکسش وقتی هی یه چیزی میاد تو ذهنت و تو مدام پسش می زنی ، این میره تو ناخوداگاه و دوباره همون اتفاق... اما من واقعا سعی می کنم عادی برخورد کنم. عادی تر از چیزی که فکرشو بکنی! شاید دارم خودمو گول میزنم... درباره ی اونی که گفتم تو رویاش همین اتفاق با تفاوت بسیااااااار وجود داشت. تازه بعد از کامنت تو بود که داشتم درباره رویا و خوب بودنش فکر می کردم، یادش افتادم که خیلی هم طول کشید؛ گفتم یه وقت خیال نکنی من درگیر رویاش بودم :||||| مرسی از پیشنهاد فوق العاده ات. گاهی لازم داریم که یکی بهمون یادآوری کنه؛ مثل همون پیشنهاد صدقه :) صااااالحه حواسم خیلی هست که حواست خیلی هستا؛ گفتم که بدونی؛))))
سیگار؟

با مال من که جا به جا نشده!


آخ پریشب یک عدد خواب قر و قاطی ای دیدم که نگو!
هر فیلمی دیده بودم شخصیت های همشون و داستاناشون قاطی شده بود. یه آش شوربایی شده بود که نگو!
بیدار شدم دونه دونه بهشون فکر میکردم که داستان و بازیگراشو یادم بیاد و ذهنمو از این اشفتگی نجات بدم!!!
پاسخ:
هوووم، سیگار :| :))))))))))))) می فهمم چی میگی. منم از این خواب ها که توش با شخصیت های فیلما همراه میشی دیدم ؛)
داشتم به خواب هایی که تاحالادیدم فک میکردم!
راستش توخواب هام یه حرف های قلبمه سلبمه ای میزنم که به محض بیدارشدن دنبال قلم وکاغذ میگردم ثبتشون کنم

انگاری وقتی خوابم روح نویسنده های بزرگ دنیا به وجودم دمیده شده!
جدی میگم
پاسخ:
چقدرررر جالب! منم تو خواب حرفها یا توصیه های قلمبه سلمبه می شنوم!
نگار یه بازیگری یه کتابی نوشته به اسم خواب نگاری....
خواباشو نوشته....

اصن عالم خواب عالم خیلی عجبیه....

عزیزی برام
می بوسمت


پاسخ:
چه عجیب! نشنیده بودم! اوهوم! خیلی عجیب؛ کاش رویاهامون از اون رویاهای صادقه ی خوب بود! اینو با من بودی؟!!! که خیلی خیلی مچکرم. تو هم برای من... منم همین طور... امیدوارم برسه بهت ماااااااااچم! شده تو خواب :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">