شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۶، ۰۷:۳۰ ق.ظ

قدرت های پنهان!

ما قدرت خیلی چیزها رو دست کم می گیریم. شاید  دوست داریم که دست کم بگیریم یا شایدم عادت کردیم که دست کم بگیریم. باید بیشتر حواسمون باشه به آدم های دور و برمون. به نوشته ها و کتاب هایی که می خونیم و فیلم هایی که می بینیم و خیلی چیزهای دیگه. 

ممکنه حتی بدون این که خودمون بخوایم یا متوجه باشیم؛ شبیه کسی بشیم که دوستش داریم و یا حتی دوستش نداریم یا اونقدر تحت تاثیر قرار بگیریم که اون قسمت از خود خوبمون رو که نباید،فراموش کنیم...
۹۶/۰۷/۰۳
مهناز

نظرات  (۵)

در حد همین بگم که ؛
فهمیدم که خوب بودن من بازتاب نداره
وجدان تا آخر این داستان سرابه
فهمیدم کبابی آثار ثوابه
به محتاج فقط بگم که بازار خرابه!!
پاسخ:
کمی بدبینانه است.
من کاملا با این حرف موافقم
گفته میشه که هر کتابی ارزش یکبار خوندن رو داره من میگم اینطور نیست
بعضی کتابها رو حتی یکبارم نباید خوند
همینطور بعضی چیزها رو حتی یکبارم نباید امتحان کرد
همونطوری که یه دوست میتونه نقش خیلی پر رنگی در زندگی ما داشته باشه به همون سبک و سیاق شبکه های اجتماعی ، رسانه های جمعی و خیلی چیزهای دیگه هم روی ما اثر دارن
من حتی میگم فکری که میکنیم یا کلماتی که بکار میبریم هم قدرت دارن
حتی دعایی که برای خودمون میکنیم و دیگران برامون میکنن !
پاسخ:
آره واقعا بعضی کتابها ارزش حتی یه بار خوندن رو هم ندارند و کاملا درسته این که بعضی چیزها اصلا نباید امتحان بشن. با حرفاتون موافقم. کامل تر از گفته های من بود. مرسی از کامنتتون.
یه دوستی میگفت:
هر چند وقت یکبار باید چک کنید ببینید شبیه اون کسی که ازش بدتون میاد نشده باشید...

بنظرم این اتفاق بخاطر اینه ک
ما ذهنمون درگیر میشه...درگیر یه فرد،یه نوشته،یه اتفاق و بهش فکر میکنیم مدتها
بعد میبینی ناخوداگاه اون اتفاق برات پیش میاد و عکس العمل مشابه داری یا شبیه شخصیت داستان فکر میکنی....
پاسخ:
صاااااالحه بهت حسودیم بشه بابت دوستات؟!!! البته که منم دوستای خوبی دارما ولی خب گاهی آدم دلش می خواد دوستای خوب بقیه هم به دایره دوستاش اضافه بشن :)) درگیری ذهن! چند روزیه درست می زنی به هدف :)))))) یعنی اصلا من باید نظرت رو می پرسیدم بعد یه پست جامع و کامل می نوشتم.
اتفاقا این دوست خوبم مجازیه:)
پاییز جانم:))
تو لینکام هس

:))
پاسخ:
خدا حفظش کنه. :)
آنلاینی؟
پاسخ:
اوووووه یس... :))))))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">