شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۶، ۰۷:۱۹ ق.ظ

انیمیشن

فصل شکار هر سه تاشو دیدم، بامزه بود.
 عصر دایناسور هم همین طور. 
رستاخیز ماشین ها رو چندان دوست نداشتم
 و انیمه resident evil شروع خیلی جالب تری داشت با تبدیل آدم ها به زامبی ولی یهو تغییر رویه داد؛ درکل خوب بود.
می گم وقتی کلی انیمیشن دارم که نگاه کنم چرا دلم می خواد فیلم ببینم؟! با این حال من دلم کلی فیلم خوبم می خواد :(
نکته اخلاقی: خیلی بده که آدم حواسش به داشته هاش نیست.
۹۶/۰۷/۰۳
مهناز

نظرات  (۲)

انیمیشن و فیلم ، هر کدوم دنیای خودش رو داره ! هر چند که به نظر من مرز این دو تا داره به تدریج برداشته میشه
من سعی میکنم همونطوری که هر روز چن صفحه کتاب میخونم به همون اندازه هم برای دیدن فیلم یا سریال هم وقت بزارم
برای ورزش و عبادت هم
دیشب فیلم آنا بل رو دیدم
خیلی قشنگ بود به نظرم
پریشب هم فیلم مومیایی با بازی تام کروز رو دیدم
این آخری بی نظیر بود واقعا
توصیه میکنم حتما ببینین
پاسخ:
بله درسته دنیاهاشون متفاوته اما جمله ی دومتون هم درباره بعضی انیمیشن ها درسته مثل همین انیمه ای که ازش گفتم. کار درست و خوبی می کنین. آنابل خیلی برام آشناست. هر دو تا رفت تو لیست. ان شالله سر فرصت :)
فقد فصل شکار رو دیدم...

تازه بد تر اون میدونی چیه؟
اینکه همه میدونم که وقتی داشته هامون رو از دست بدیم ارزششون رو میفهمیم اما نمیدونم چرا قدرشو نمیدونیم؟؟؟:دی
پاسخ:
:) دقیقا. نکته ی مهم تری بود. مرسی از یادآوریش.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">