شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۶:۵۸ ق.ظ

من دیه گو مارادونا هستم/ 1393


صدام می لرزه به خاطر اینکه همه اش دارم خودمو خفه می کنم؛

 می خوام داد بزنم اما نمی تونم...
 منم دلم می خواد بعضی وقتا مثل بقیه ی آدما داد بزنم، دعوا کنم، فحش بدم، یقه ی یکی رو بگیرم تف بندازم تو صورتش...
 اما انگارماموریت دارم همیشه نقش آدم عاقله ی خونواده رو بازی کنم....
 همیشه باید نشون بدم که من چقدر  خوشبختم، چقدر رابطه ام با شوهرم خوبه، چقدر فهمیده ام، چقدر همه رو درک میکنم... 
من خسته شدم از این درک کردن،
 خسته شدم از این نقش مسخره...

+ یک فیلم کمدی کمی تا قسمتی متفاوت که گاهی بامزه می شد. فیلم خیلی خیلی شلوغی بود یعنی اونقدر حرف پشت حرف بود که آدم فرصت نمی کرد بهشون و به اتفاقات فیلم فکر بکنه و مدام جای رویا و واقعیت عوض می شد. بازی بازیگرا هم خوب بود؛ فقط صدای صابر ابر که مدام ناله می کرد رو اعصابم بود. درکل جالب بود.
۹۶/۰۷/۰۱
مهناز

نظرات  (۳)

قافیش شبیه طنزه اما جمله ای ک نوشتی اصلااا

اما خیلی خوب گفته...ادم بعضی وختا دوس داره مزخرفترین ورژن خودش باشخ تا ولش کنن یکم خستگیش دربرع!
پاسخ:
آررره؛ انقدر این سکانسه رو دوست دااااااارم. سارا بهرامی فوق العاده است اصلا. دیالوگ اونه. تازه بعد این دیالوگ نوبت به فحش هاش هم می رسه. اونم بامزه است. کمدی و طنز اصلش همینه دیگه بیان تلخی ها با ظاهر طنز. تلخی ها پشت یه پرده نازک پنهونه! و هدف اصلیش خنده و تفریح نیست. اوهوووم:)
من این فیلم رو ندیدم ولی بازیگرای خوبی که داره آدم رو علاقمند میکنه برای دیدن
بازیگرای مورد علاقه من : جمشید آریا ، هومن سیدی ، ویشکا آسایش و بابک حمیدیان
امیدوارم یه کمدی آروم و جذاب باشه بر خلاف بیشتر ساخته های وطنی که پر از سر و صدا و دعواها و بگو مگوهای بی دلیل و بعضا اضافه هستن
نقش هومن سیدی توی عاشقانه که خیلی خوب بود اگه توی این فیلم هم نقش مشابهی داشته باشه حتما این فیلم رو میبینم ! راهنمایی لدفن !
پاسخ:
به اضافه ی سارا بهرامیِ ماه. جمشیدخان که اصلا نقش پررنگی نداره به غیر از چند جمله که اونم به زور شنیده میشه :| انگار از دست سرو صداهای خونوادش دیگه خفه شده! به هیچ وجه امیدوار نباشید! تو پی نوشت گفتم که خیلی شلوغه. یعنی اصلا بازیگرا یه لحظه ساکت نیستند که سکوت رو بشنوید! پر از سر و صدا و دعوا و بگو مگوئه اتفاقا عاشقانه رو ندیدم ولی اینجا نقش یه بیمار روانی رو داره اما بازیش اونقدری خوب بوده که برا نقش مکمل جایزه بگیره :)) با این اوصاف فکرنمی کنم فیلم مناسبی برای شما باشه این کمدی پر سرو صداترین کمدی ایه که تا حالا دیدم ؛) اینماز راهنمایی؛ فکر کنم جامع و کامل بود ؛)
عاشقانه رو ندیدین مهناز ؟
این سریال اونقدر قشنگه که من نصف وقتم توی ولایت کفار رو توی یوتیوب صرف تماشای دوباره ی این سریال کردم
حتما ببینین
توضیحاتتون جامع و کافی بود پس این رو نمیبینم
من همیشه عاشق جمشید آریا بودم و هستم و احتمالا هم خواهم بود
چند هفته ی پیش توی استخری که همیشه میرم دیدمش
داشت توی آب پیاده روی میکرد
رفتم جلو و باهاش دست دادم
چقدر این مرد افتاده و آقاست
برعکس خیلی از بازیگرا که خودشون رو میگیرن و نگاه بالا به پایین دارن این مرد خیلی مهربون و خاکیه
خدا حفظش کنه . آمین
پاسخ:
درباره اش شنیدم ولی هنوز ندیدمش.باشه سعی می کنم ببینمش. تا حالا کسی رو اینطور قانع نکرده بودم امیدوارم عوامل این فیلم ببخشندم :))))) البته که برای من بامزه و متفاوت بود و دوستش داشتم؛) فقط آخرشو نمی دونستم بخندم یا گریه ام بگیره. فیلم های قدیمی اشون باحال تر و دوست داشتنی تره، قاچاقچی خوش قلب:) چه جالب! الهی آمین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">