شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۶:۴۰ ق.ظ

؟!

دل کندن... دل کندن... دل کندن... دل را کندن!!!
۹۶/۰۶/۳۱
مهناز

نظرات  (۴)

سخته...
دل کندن خیلی سخته!
و شاید یکی از ازمونای همیشکی همین باشه...
ادم طالب حرکته و در عین حال دل میبنده .
پاسخ:
اوهوم :( آره.اما گاهی وقتا دل بستن و طالب حرکت بودن منافاتی با هم نداره.
عاره خو...
بشرطی که چیزی که بهش دل میبندی هم طالب حرکت باشه!

چقدر خوبه ک برگشتی دوباره...دلم خیلی تنگ شده بود برات
بیا در اغوش اسلام
پاسخ:
دقیقا. من دلم بیشتر تنگ شده بود... در آغوش اسلام؟! :)
خخ عاره دیگخ...عاغوش اسلام
تو اکسیدانم میگف:دی
پاسخ:
خب من اکسیدانو ندیدم تا حالا... تقریبا تنها برنامه ای که می دیدم خندوانه بود! و حالا هیچی ندارم برا تماشا.
۰۲ مهر ۹۶ ، ۱۸:۲۹ مریم(دخترک)
سلاااااااام
چه خبرا؟
خوبی؟
نمیگی دل ما هم تنگ میشه براتون...؟!
دل کندن خیلی سخته..
من خوابگاهم مهناز..نمیتونم دل بکنم از خونوادم
سخته واقعا
ولی یه سری ادمای بی معرفت دل کندن ازشون سخته ولی باید بفهمی که اگه مرام داشتن کاربه دل کندن نمیکشید...
پاسخ:
سلااااااااااام خوبم تو خوبی؟ من که برات ایمیل فرستادم مریم خانوم. آره متاسفانه. خدا رو شکرکه قبول شدی، امیدوارم همونی باشه که دلت می خواست... کم کم عادت می کنی و حداقلش اینه که راحت تر باهاش کنار میای. آفرین؛ به نتیجه خوبی رسیدی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">