شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۶:۵۰ ق.ظ

آرزوها

خودت بهتر از من می دونی که بعضی آرزوها تاریخ مصرف دارند؛ اگه به موقع اتفاق نیفتند، اگه درست سرِ وقت برآورده نشن، دیگه حالت رو خوب نمی کنند حتی اگه هزار بار هم بهتر از اون چیزی که تو ذهنت بود، اتفاق بیفتند...من امروز بیشتر از هر روز دیگه ای به معجزه نیاز دارم...
۹۶/۰۶/۳۱
مهناز

نظرات  (۴)

بار ها تجربه کردم!
یه چیزی رو خواستم-شاااید خیلی کووچیک-بعد هی براش اصرار کردم اصرار کردم خواستمش خواستمش ....بعد که قشنگ دیگه برام بی ارزش شد اومده!
و اینجاس که باید گف:حالا؟واقعا حالا؟؟

من اینو با تموم سلولای بدنم زندگی کردم:
http://astromemos.blog.ir/1394/06/13/%D9%85%D9%86-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D9%84%D9%85-%DA%A9%DB%8C%DA%A9-%D8%B4%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D9%85%DB%8C%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%AF
پاسخ:
دقیقا می فهمی چی می گم و می فهمم چی می گی... چقدر خوب بود متنه صالحه...چقدر آخه خوب بود این... همه کسایی که اینجا رو میخونید، بخونیدش. منم الان دلم معجزه می خواد...
کاملا منظورت رو متوجه شدم
درست میگی
پاسخ:
متاسفانه درست می گم:(
این جمله بی خودیه از نظر من اما خوشبختانه چون با دنیای تو هم سنخه بهترین جمله ایه که میشه گفت بهت:
عاشق کسی باش که لایق عشق باشه نه تشنه عشق ، چون تشنه عشق روزی سیراب میشه ...
یکی مثل تو
من نه، یکی دیگه ولی شبیه من یا عاشقی مثل من، تو رو بازم راضی می کنه
اونی که وقتی چیزی می خواد باید همون لحظه بهش داده بشه وگرنه دیگه حالشو خوب نمی کنه فقط یه بچه ست... دیدی بچه هارو که!!! مثل تو
تو بچه ای چون همه چیز برات مثل باده... باده خیلی چیزا تو زندگیت از سر افتاده خب؟ باد صابرم الان از سرت افتاده
اثباتش حرف خواهرات در سال ها پیش
اتفاقا کسی که با باد بخواد با من باشه (شخصیتی مثل تو) همون بهتر که وارد زندگی نشیم چون دختری که با باد زندگی می کنه هیچ پایداری براش قابل تصور نیست!
اینه واقعیت هامون دختر خانوم! نه اینکه سال پیش اعتراف نامه می فرستی که من نشستم فکر کردم....... تو مگه فکرم می کنی؟ نمی کنی چون داری به جوهره انسانیت که تفکر هست توهین می کنی
کسی که حقیقتا به معنی واقعی کلمه با "عقل سلیم" بشینه فکر کنه کارای تورو نمی کنه
تو مرد راه نبودی و نیستی چقدر دیگه باید صبر کرد تا مرد راه باشی؟ بازم به خودم که معرفت داشتم و در یه همچین روزی و اومدم بازم سراغت تا راهت بدم به زندگیم اونم با استقبال ولی تو هنوز جوهر فارغ التحصیلیت خشک نشده بود فاز زووووم کرده شدن دکتری و تاسیس شرکت شخصی برداشتی و جواب منم نمی دادی.......
هزار تا مثل تو دیدم.....
یعنی هزار تا
تو باید از دست بدی تا یاد بگیری
پاسخ:
اول این که کلمه ی " بیخودیه " چندان کلمه ی مودبانه ای نیست بهتر بود میگفتین که راجع به همه صدق نمیکنه و درست نیست و همه ی آرزوها هم این شکلی نیستند که خب منم قبول دارم همه ی آرزوها این شکلی نیستند و همه هم مثل هم فکر نمی کنند و قرار نیست چون من اینجور فکر می کنم بگم که پس بقیه به طور حتم، اشتباه می کنند چیزی که انگار شما بهش معتقدین. ببینید من نگفتم این مورد درباره همه آرزوها صدق می کنه یا درباره آرزوهای به تعبیر شما واقعی و بر مبنایی مستحکم؛ اصلا هم نگفتم که این پست از یه آرزوی عاشقانه ناشی می شه و حقیقتش اینه که چون شما بر اساس پیش زمینه ی ذهنیِ اشتباهتون، دارید این متن رو می خونید پس حرفاتون متعصبانه است. خب آفرین؛ آفرین به شما که هیچکدوم از آرزوهاتون این شکلی نیست. و اما درباره بقیه حرفاتون: صدها مهناز وجود دارن که وبلاگ دارن و هم اسمند با کسی که شما می شناختید قرار نیست که با کوچک ترین شباهتی همونی باشن که شما می شناسیدش. من خودم دو تا وب می خونم که دو تا مهناز می نویسنش و گاهی اونقدر حرفاشون و عقایدشون شبیه منه که خودم تعجب می کنم. به نظرتون این دلیل محکمیه برای اینکه اونا من باشند؟!!!!!! حرفاتون بی منطقه متاسفانه. من خواهرها دارم اصلا؟!!! خواهرها! من و شرکت شخصی؟!! من اصلا رشته ام به این کارها می خوره. قبلا هم گفتم ولی متاسفانه شما خودت رو به خواب زدی. اصلا شما چرا به استدلال های بی منطقتون ادامه میدید و هی اصرار بر درست بودن یک اشتباه دارید. هزار بار قبلا بهتون گفتم بازم می گم من اون مهنازی که منو با ایشون اشتباه گرفتید نیستم و تنها یک مشابهت اسمی هم دلیل محکمی برای ادامه دادن این اشتباه نیست. البته که می دونم شما می گید ایشون هم عاشق همچین فیلم ها و کتابهایی که من تو وب معرفی می کنم هستن و آدم کتابخونی بودن یا موضوعاتی که ازشون حرف می زنم شبیه حرف های ایشونه! قبلا بارها باهاتون بحث کردم و جوابتون رو دادمو الان هم تا اونجایی که به من مربوطه جوابتون رو دادم و دیگه بیشتر از این چیزی نمی تونم بگم چون این ها خطاب به مهناز دیگه ایه و اون باید جوابتون رو بده نه من. لطفا اینقدر خیالبافی نکنید و الکی هم قضاوت نکنید و تهمت نزنید چون واقعا منو ناراحت می کنه اینکه اشتباهی گرفته بشم و مجبور باشم حرفایی که مخاطبش من نیستم رو بخونم، حتی اگه این حرف ها از یه اشتباه ناشی بشه. تهمت تهمته و بالاخره ناچارید که یه زمانی در برابرش پاسخگو باشید. بعد هم تو دنیای واقعی برید رودر رو باهاش حرف بزنید چرا تو فضای مجازی باعث ناراحتی کس دیگه ای که روحش از ماجرای بین شما دو نفر هم خبر نداره می شید. حاضرم باز باهاتون حرف بزنم و اینبار محکم تر قانعتون کنم بنابراین هر وقت بودم آنلاینرمو روشن می کنم که اگه حرفی دارید گفته بشه و در مقابل پاسخ هم داده بشه و انتظار دارم که نخواید این اشتباه رو ادامه بدید.
اتفاقا اگه به موقع اتفاق نیفتند و باز هم تو بخوایشون معلوم میشه که اون خواستنت واقعی بوده معلوم میشه که واقعا خواستنی در کار بوده
اما به شرطی که اون خواستن بریه مبنای مستحکمی بوده باشه............ نه باد (نه انتخاب یه کیس برتر! از بین چند مرد)
مبنای من عشق بوده و فنا کردن بدون چشم داشت........ غیر از این بود؟؟؟
آرزو اپر واقعا آرزو باشه نه یه هوس نه یه باد.............. بعد از 3 سال میاد سراغت.....
این هوسه که با بادی جا به جا میشه
والسلام
پاسخ:
باشه بابا شما خوبید و آرزوهاتون هم واقعی. کلی آفرین بهتون. جواب این کامنت هم همون جواب کامنت قبلیه که لازمه چندین بار بخونیدش.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">