شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۰۹ ب.ظ

شازده کوچولو/ 2017

مطمئنا همه شازده کوچولو رو خوندید اینم یه اقتباس فوق العاده از این کتاب دوست داشتنیه. انیمیشنی که میشه بارها و بارها تماشاش کرد. اگه فرصت خوندنش رو نداشتید، ببینیدش.

آدم ها هزار تا آرزو و خواسته دارن ولی واقعا نمی دونن دنبال چی هستن؛ چیزی که دنبالشن ممکنه تو یه رُز پیدا بشه یا حتی یه کمی آب...
 آدم همیشه تنها می مونه اگه اجازه نده کسی اهلیش کنه...
 
+ این نوشته رو تازه خوندم: گاهی آدم ها به زندگیتان می آیند نه به این خاطر که دوستتان بدارند بلکه به این دلیل که باعث شوند احساس کنید که ارزش دوست داشته شدن را دارید.
+ یه شادی عمیق؛ یه چیزی بین من و خودت؛ باشه خدا؟!!!
۹۶/۰۶/۱۲
مهناز

نظرات  (۹)

۱۳ شهریور ۹۶ ، ۲۰:۱۸ زینب(مسافرکربلا)
شازده کوچولو که خودش جیگره این همون شازده کوچولو هست یا یه مدل دیگه ؟
خیلی وقته انیمیشن ندیدم ....
پاسخ:
اوهوم... این یه اقتباس از همون کتابه. یعنی از روی اون کتاب ساخته شده و داستان همون شازده کوچولوی معروفه. تو اثر اقتباسی ممکنه بعضی جزئیات رعایت نشه و بعضی قسمت هاش متفاوت باشه اما تو کلیات همونه. مطمئنم که اگه اینو ببینی خوشت میاد.
سلام مهناز عزیز
من این انیمیشین رو ندیده بودم ولی بعد از معرفی شما تمام دیروز رو مشغول تماشای اون بودم
واقعا قشنگ بود و بموقع
بموقع از این نظر که گاهی ما آرزوها و هدفهامون رو گم میکنیم
این موقعهاست که بعضی از کتابها ، فیلمها یا حتی انیمیشنا ما رو یاد آرزوهامون میندازن
من دنیای انیمیشنا رو دوس دارم
یه دنیای رنگی که توش هیچ چیزی غیر ممکن نیست
ممنونم از بابت معرفی این دنیای رنگی
پاسخ:
سلام. خوشحالم که وقت مناسبی معرفیش کردم امیدوارم که هیچ کدوممون آرزوهامون رو یادمون نره. دنیای انیمیشن ها خیلی جذابه و همون طوری که گفتین همه چیز درش ممکنه! خواهش می کنم. امیدوارم آرزو ها و رویاهاتون رنگ واقعیت به خودش بگیره و دنیاتون رو رنگی کنه. آمین
+یه شادی عمیق
یه چیزی بین منو خودت
باشه خدا؟!

چقدر خوب بود:)
دوستم اینو تعریف کرده بود برام
پاسخ:
شازده کوچولو رو؟! هنوز ندیدیش؟! کتابشو که حتما خوندی آره؟! من می خوام همون کتابی رو که معرفیش کردی، شروع کنم :)
:))خوداروشکر خوبی

کتابشو خوندم
اما اینو ندیدم

شعله کبود؟
پاسخ:
ممنونم. انیمیشنشم جذابه. اوهوم شعله کبود. فعلا مقدمه اش رو خوندم :)
شازده کوچولو برام همیشه اسرارآمیزبوده وهست
خیلی کوچیک ترازالان ودم که خوندمش ...
راستش هرباربیشترازقبل متوجهش میشم



مهناز رامین بهت سلام میرسونه
الان کنارم نشسته ببینه چه میکنم
پاسخ:
منم هر بار که خوندمش بیشتر فهمیدمش. اسرار آمیز صفت خوبیه براش. من یادمه بار اولی که تمومش کردم با خودم گفتم یعنی چی؟! همین؟! پس چرا اینقدرشاهکاره؛ بعدها فهمیدم که چقدر گیج می زدم اون موقع ها ؛) وای... به به... چقدر چسبید سلامش تو هم سلام برسون بهش و اگه اجازه فرمودن لپهایشان را از جانب من بکش ؛)) راستی اونی که بهت گفته بودمو بهش گفتی؟! چه بامزه :)
تبلیغشو دیده بودم تشویق شدم ببینمش.
پاسخ:
خیلی هم خوب ؛)
مهناااااازخانومی:) به رامین میگم:مهناز بهت سلام رسوند
میگه یه جوری میگی مهنازانگار نویسندس
گفتݥ:هاااا؟نویسنده چرا:/
)میگه آبجی! چون توعاشق نویسنده هایی



ببین رامینم ازلحن مهنازگفتنم فهمیدعاشقتم
پاسخ:
عجب نتیجه گیری ای :) چقدر خوب می شناسدت! من از این رامینتون خیلی خوشم میاد :) و از تو هم ؛)
گاهی آدم ها به زندگیتان می آیند نه به این خاطر که دوستتان بدارند بلکه به این دلیل که باعث شوند احساس کنید که ارزش دوست داشته شدن را دارید.
چقدر دوست داشتنی .... الان میرم میبینمش :) البته دلم میخواد دوباره تو کی هستی رو ببینم انگار سیر نشدم از دیدنش.
پاسخ:
خیلی این جمله رو دوست دارم. خیلی! انیمیشن شازده کوچولو انصافا قشنگه... منم هر دو رو باید دوباره ببینم :) تقریبا انیمیشن هام رو تموم کردم و شاید یه مروری بکنمشون. تو کی هستی از اون انیمه هاییه که باید چند بار دیدش وشاید هر بار هم متوجه چیز تازه ای شد و بیشتر فهمیدش ولذت برد!
۰۲ فروردين ۹۸ ، ۲۱:۲۴ چوی زینب دمدمی
انیمیشنشوندیدم.
ولی کتابش عشققققققققههههههه💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
پاسخ:
کتابش که فوق العاده است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">