شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۶:۱۳ ق.ظ

چقدرر زود...

بعضی دردها هیچ وقت کهنه نمیشن...بعضی دردها هیچ وقت به مثابه دردهای دیگه کهنه نمی شن...بعضی دردها دردباقی می مونن...بعضی دردها زیادی درد دارن خدایا...مرگ خیلی از آدم ها و نبودنشون برای خونواده هاشون درد دارن...می دونی چی می گم؟!می دونی؟! دنیات اون قدرا هم قشنگ نیست. قشنگ نیست که تلخی هاش هزار برابر عمیق تر از شادی هاشن. که اکثر شادی هاش به مرور کم رنگ تر میشن اماخیلی وقت ها بعضی زخم ها و دردها هستن که به همون قوت قبل باقی می مونن. می دونم که می دونی چی می گم.مهربون تر از این باش باهامون لطفا...مهربون تر... هر بار که به بعضی اتفاقات فکر میکنم، تو فکرم میاد که می تونستی جلوی خیلی اتفاقا رو بگیری و با این حال نگرفتی و با این حال نگرفتی...می دونی معجزه که فقط شفا دادن و ... نیست. اتفاق نیفتادن بعضی اتفاقاته. حضور بعضی افراد کنارمون خودش معجزه است. معجزه حضور.

لطفا برای شادی روح پسر خاله ام که نتونست بیشتر از دو سال از پدر بودنش لذت ببره، صلواتی بفرستین.
اللهم صل علی محمد و آل محمد.
مرسی.ببخشید ناراحتتون کردم؛ نمیشد که ننویسم دلم خیلی پر بود.
+ لطفا برای سلامتی پدربزرگم هم که تو بیمارستانه دعا کنید
۹۶/۰۶/۰۴
مهناز

نظرات  (۷)

خیلی تسلیت میگم بهت
آرزوی صبر میکنم
پاسخ:
مرسی نگار. خدا به خونوادش صبر بده واقعا. خیلی سخته.
مهناز بانو
به نظرم نوشتن این پست بهترین کاری بود که میتونستین انجام بدین
نوشتن باعث میشه که آدم سبک بشه
دوستای وبلاگی هیچ کاری هم که نتونن براتون انجام بدن حداقل میتونن برای شما و خونواده محترمتون دعا کنن !
همیشه اعتقاد داشتم و دارم که مرگ حقه
ولی مردن یه جوون خیلی آزار دهنده هست
کسی که آرزو داره راه رفتن و بزرگ شدنه فرزندشو ببینه
امیدوارم که فرزندشون طوری پاک و صالح بار بیاد که روح اون خدابیامرز از دیدنش در آرامش باشه
برای پدربزرگتون هم دعا میکنم !
ایشالا زودتر سلامتی کامل براشون حاصل بشه !
پاسخ:
خیلی ممنون بابت کامنت و لطفتون. حق با شماست. خیلی وقتا نوشتن آرومم کرده. درسته. مرگ حقه؛ قرار نیست که همگی تا آخر دنیا زنده بمونیم که! ولی این جور رفتن ها خیلی درد داره؛ خیلی درد با خودش میاره. مرسی از دعا ها و آرزوهاتون. امیدوارم که همینجوری بشه. ان شاالله... الهی آمین.
آنلاینی؟
پاسخ:
چقدرحیف شد! یه لحظه اومدم کامنتها رو تایید کردم و کاری پیش اومد و رفتم درست سه دقیقه قبل از کامنتت. الان آنلاینم برای مدتی. ساعت چهار و چهار دقیقه است.
خدای من...
واقعا متاسف شدم!
روحشون شاد
خدا به خانودش صبر بده...

ان شاالله بهتر بشن
پاسخ:
آمین. ان شاالله. صالحه لطفا دعا کن. اوضاع چندان خوب نیست...
تسلیت میگم خانومی....

نمیدونم چی بگم
تو دلم و رو صورتم ۱۸۰ درجه تفاوته
رو صورتم خنده تو دلم یه عالمه غصه و ناراحتی..
همه همینن
تو خودت بهتر خبر من داری....
و خیلی چیزا که حتی نمیدونی..

این دنیا خیلی نامرده خیلی بی وفاست..
من بارها و بارها میخواستم دنیا تموم بشه
اخه ادمم یه حدی داره

از این دنیا بگذریم ادماش نامرد ترن

کاش زود بگذره تموم خاطرات تلخ و شیرینی که از ادمای نامرد این دنیای نامرد میمونه...

نمیدونم چی بگم از دل شکستم

ههععییی
بیخیال

من خوبم
فکر میکنم نقاب صورتم خیلی قشنگ باشه..
حداقل اوضاع دلمو رو نمیکنه عالیه...
پاسخ:
مرسی دخترک عزیز. برات دل شاد رو آرزو می کنم. ان شاالله که دلت مثل صورتت بخنده و دیگه نیاز به هیچ نقابی نداشته باشی. خوبِ خوب باشی از درون. ببخش که خاطرات بدی رو یادت آوردم.
۰۶ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۱۱ زینب(مسافرکربلا)
خدا رحمتش کنه مهناز جون ....
چقد قشنگ و صمیمی با خدا صحبت کردی ...
تموم شدن دنیا ....کی میشه ...
عزیزم الان آخرین پستتم خوندم و متاسف شدم خدا مشهدی بابای مهربونتم رحمت کنه ....بعضی رفتنارو آدم هیچوقت نمیتونه باور کنه .
پاسخ:
خیلی خیلی ممنونم زینب عزیز درست میگی. برای این که گاهی هیشکی نمی تونه جای کس دیگه ای رو برای آدم پر بکنه.
مهناز ازته دل آرزومیکنم همین روزایه اتفاق خوشگل بیفته برات*-&
تاخستگی این ماجراهای غم انگیزوازتنت بیرون کنه


...خدایااااخواهشایه حالی بده به این ماهک ناز ما.که این همه غصه دار نباشه
پاسخ:
آرزوکن. نگااااار برام آرزو کن... خدایاااا ببین نگار چی میگه ؛) می دونی کامنتت خیلی حال خوب کنه؟! چقدرر منو تحویل می گیری تو. یهو دیدی زیادی لوس موس شدمااااا :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">