شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
چهارشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۶:۱۵ ق.ظ

وقتی چشم ها سخن می گویند...

com all you fair and tender girls 
that flourish in your primebeware 
beware keep your garden fairlet 
no man steal youre thymefore 
when your thyme it is past
 and gonehe ll care no more for youand
 every place where your thyme 
was wastewill all spread o'er
 with ruethe gardener' s son
 was standing bythree flowers 
he gave to methe pink the blue
 the violet trueand the red  red rosy
 treebut i refused the red rose bushand 
gained the willow treethat 
all the world may plainly 
seehow my love slighted me 
 
+ یکی از سکانس های مورد علاقه ام.
+ فیلم به دور از مردم شوریده.
+ مکافاتی کشیدم برا گذاشتن این ویدئو تو وب. اول اینکه باید این قسمت از فیلم رو می بریدم که به خاطرش یه نرم افزار فوق العاده اندرویدی پیدا کردم andro vid pro؛ بعد متوجه شدم این میهن قابلیت قراردادن ویدئو روی وب رو نداره به تنهایی و فقط با آپارات میشه!
 
۹۶/۰۶/۰۱
مهناز

نظرات  (۶)

کلیپ خیلی قشنگیه از دورانی که شما بارها گفتین اون رو دوس دارین
مخصوصا در این کلیپ من از شخصیت اول مرد اون مایکل کریستوفر شین خوشم اومد
یه بازیگر بی نظیر ولزی که تمام علاقه ای که من به مجموعه دنیای مردگان دارم ( underworld ) بخاطر وجود همین شخصیته که در اون سریال رهبر گرگ نماها هست که عاشق دختر رهبر خوش آشاما میشه
کلا این سبک فیلم با این نوع پوشش که مربوط به قرن هیجدهم و حتی قسمتی از قرن نوزدهم میشه رو من خیلی دوس دارم
مهناز بانو کلیپ آهنگ لاو استور ( love story) از taylor swift رو هم ببینین
فکر میکنم با توجه به روحیاتتون خوشتون بیاد
پاسخ:
آره خیلی دوست داشتنیه. اوهوم قرن هجده؛ نوزدهی مایکل شین خیلی خوبه تو این فیلم. دنیای مردگان رو ندیدم. اینجوری که شما می گین حتما اونجا هم فوق العاده است. البته من تو این فیلم بازیگر نقش گابریل اوک چوپان - اسم اصلیش خیلی سخته یادم نمی مونه_ رو هم خیلی دوست می دارم. خیلی نجیب و سر به زیره ؛) هر چی این مایکل شین عشقش رو ابراز می کنه آشکارا، با حرف و حرکات و چشماش، گابریل برعکسه بیشتر تو خودش می ریزه :( هر چند چشماش لوش می ده بدجور... تو این سکانس دلم براش بدجور می سوزه. فوق العاده است... منم بسی این گونه فیلم ها رو دوست دارم و هزار بار هم گفتم. اتفاقا یه بار دیگه بهم پیشنهادش کردین قبلا و منم زودی دان کردم و دیدم. قشنگه. بازم مرسی از یادآوری دوباره اش.
امروزم روز پزشک بود و کسی به من تبریک نگفت
ههععععییییییی
پاسخ:
من که عذرم موجهه برا این که نمی دونستم بسلامتی پزشکی قبول شدی! آره؟! خیلی خیلی تبریک می گم بهت مریمِ گل. الان یه ایمیل هم بهت میزنم :)
۰۳ شهریور ۹۶ ، ۰۵:۴۹ زینب(مسافرکربلا)
چقد دوست داشتی این فیلمو و روت تاثیر گذاشته بوده که یه قسمتشو با کلی سختی اینجا گذاشتی
سپاس
پاسخ:
فیلم خوبی بود ولی این سکانس رو خیلی دوست داشتم. چند سکانس خوبه دیگه هم داره و دیالوگ های خوبی. خواهش می کنم
هی می خوام حرفی بزنم
اما چیزی برای گفتن ندارم


-میدونم سرت گرمه !اما همش توکامنتدونی وبلاگم دنبال اسمت میگردم..
پاسخ:
شما ها چه جوری می تونید بدون اسم نظر بزارید اصلا! عجبا! بعد اون وقت منِ بیچاره هم باید از لحن نوشتارتون بفهمم که کی به کیه! من حدس می زنم یعنی مطمئنم که تو نگاری :)) - سرم داغه! به زودی زود می بینی اسممو ؛) سعی می کنم زودتر کامنت بزارم. مرسی بابت حس خوبی که بهم میدی. و مرسی که چیزی برای گفتن پیدا کردی
آفرین
حس ششمت قوی یه ها
پاسخ:
نه این یکی دیگه حس ششم نمی خواست. کلی نشونه گذاشته بودی. سبک نوشتارت لوت میده ؛)
مهناز یادته گفتم درباره ی تهدید بابام واسه شارژ نت رو بت گفتم
دو روز پیش شارژمونو تموم کردم
جرئت دیدن این کلیپو ندارم!
پاسخ:
نچ نچ...می خندی؟! هیچ اکشالی نداره. ان شاالله یه روز می بینی. فعلا دست نگه دار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">