شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۳۵ ق.ظ

خوابهای مفهوم!!!

بهم گفت: ازم پرسیده تو اگه عاشق بشی شبیه چی میشی؟ چه شکلی می شی؟ 

با حسادت نگاش کردم. روشو برگردوند. 
داشتم با خودم زمزمه می کردم که من اگه عاشق بشم شبیه لبخند میشم؛ اصلا خودِ خودِ لبخند میشم...!
۹۶/۰۴/۲۵
مهناز

خواب

نظرات  (۱)

چ نا مفهوم بود!!
اما خود لبخند شدن خوبه:))

-چطوریه من این پستو ندیده بودم؟!-
پاسخ:
چندان هم نامفهوم نبودا ؛) :))) - برای این که مهناز فکر می کرد خیلی باهوشه که این پستو بعدا لابلای پستای دیگه آپ کرده ؛))) اما نمی دونست که بیشتر خوش خیاله تا باهوش :)))) و اتفاقا فکرش رو هم کرده بود که تنها کسی که می تونه این پست رو بخونه دخترک شاعره. اگه کس دیگه ای خونده اعلام حضور کنه ؛)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">