شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی

پرونده ی قتل ناتالی رینز پس از نزدیک دو سال و نیم بر اثر پیدا شدن شاهدی جدید بر سر زبان ها می افتد و گرگ آلدریچ همسر او رسما به عنوان متهم اصلی بازداشت می شود اما ماجرای این قتل چندان ساده نیست...

یک داستان جنایی هیجان انگیز از ملکه ی تعلیق. صفحات آخر داستان به نظرم شتاب زده بود و زود همه چی جمع و جور شد.

- هیچ کس تا به حال در پایان زندگیش نگفته که ای کاش زمان بیش تری را در دفتر کارش می گذراند!

- مادرش مصرانه می گفت: «تو هنوز عاشقِ گرک هستی، او هم همین طور...»«اما معنی اش این نیست که ما مناسب یکدیگر هستیم»ناتالی در حالی که بغضش را فرو می برد، فکر کرد: از این بابت مطمئنم.

+ فعلا برای مدتی ترجیح میدم کمی  از فضای داستان های جنایی فاصله بگیرم!

+ تو این شب های عزیز برا همدیگه دعا کنیم. خیلی خیلی خیلی التماس دعا دوستان

۹۶/۰۳/۲۱
مهناز

نظرات  (۴)

چه همه این چن وقت کتاب جنایی خوندی عا
پاسخ:
همینو بگو... خواهرم میگه این همه کتاب جنایی می خونی بالاخره یه کاری دست ما میدی؛ شایدم نقشه ی سر به نیست کردن یکی از ما رو بکشی :||
به نظر من خوندن کتابهای ژانر جنایی خیلی لذت بخشه ولی به نظرم بعضی از اونها ایراداتی دارن
مثل اینکه معمولا جنایت کارها خیلی هم دقیق و حساب شده عمل نمیکنن
چون به هنگام جنایت احساسات به منطق غلبه میکنه و اکثر جنایتها در مرحله خشم اتفاق میفته
از طرف دیگه پلیس و کارآگاهها در همه ی داستانها دنبال انگیزه قاتل هستن که به عقیده ی من بعضی قتلها هیچ علت خاصی نداره
چون اصولا بعضی چیزها کاملا بی دلیل اتفاق میفته
شما بی دلیل از کسی خوشت میاد یا بر عکس
بی دلیل به کسی اعتماد داری یا بدون هیچ علت مشخصی از کسی متنفری
این کاملا طبیعیه
از طرف دیگه انگیزه ی بعضی از قتلها به نظرم خیلی دور از واقع هست
ولی در مجموع خوشحالم که کتابهای دیگه ای رو هم میخواین امتحان کنین
موفق باشین
پاسخ:
حرفاتون درسته. موافقم که بعضی از قتل ها بی دلیل اتفاق می افتن ولی خب پشت خیلی هاشون انگیزه خاصی وجود داره. ممنونم.
مهناااززززز
بالاخره رفتم کتابخونه کتاب گرفتم
مهنازی رضا امیرخانی رو میشناسی؟
عشق من میپاشد!
"من او " ی رمان خیلی بلنده ازش
کع کلی عشق میکنی باهاش
البته نمیدونم خوشت میاد از سبک نوشتنش یا نه اما باتوجه به رشتت حدس میزنم بدت نیاد

غرور و تعصب رو حدس میزنم خونده باشی اما نمیدونم فیلمشو دیدی یا نه؟اگه ندیدی ببین حتما خالی از لطف نی:))

گفتم فیلم
دیوو و دلبر(2017) هم بسی تعریف ناکه هرچند فقد چند دقیقه ی اولشو دیدم اما خیییلی ازش شنیدم

یه فیلم دیگه ک من خیلی دنبالش بودم از اینور و اونور و از عاخرهم خودم دان کردم"من پیش از تو(2016)"بود
باید تعریف کتابشو شنیده باشی دختره فیلم واقعا احمق و دوس داشتنیه!

و فیلم لالالند( 2016)...میگم فقد نگاش کن عالیه

این دوتای عاخر شاید عاخرش بهم نرسن ولی خعلی خوبن
مهناز؟
انقدر بیحوصله ناک نباش عزیزم ببخشید ک انقدر طولانی شد
پاسخ:
جااااااااانم چقدر خوب. فقط اسمش رو شنیدم هم اسم خودش هم اسم کتابش. کسی که عشق صالحه باشه حتما عشقه دیگه ؛)))) اتفاقا همین روزا میخوام برم کتابخونه اگه پیداش کردم می خونمش ان شاء الله... آره غرور و تعصب رو خوندم. سریالش رو کامل دیدم و هنوز دارمش اما فیلمش رو نصفه نیمه دیدم متاسفانه :( و اتفاقا خیلی هم برام دلچسب بود و یه جاهاییش خیلی بهتر از کتاب. بازیگراشم می دوستم :)) منم دیو و دلبر فقط تریلرش رو دیدم جذابه دوست دارم ببینمش و تو لیستمه ؛) درباره من پیش از تو هم شنیدم؛ خیلی ها دوستش دارن و در مقابل خیلی ها هم ازش متنفرن. بعضی ها هم می گن اگه خیلی دوست دارین ماجراش رو بدونین اصلا نرین سمت کتاب همون فیلمه رو ببینید، کافیه :| لالالندم خیلی دوست دارم ببینم. یه فیلمه موزیکاله... ان شاء الله تا تابستون تموم شه می بینمشون. الان کلی انیمیشن گوشه کامپیوتر داره خاک می خوره که باید بهشون رسیدگی کنم :) چشم صالحه عزیز. سعی می کنم دوست مهربون من که می خوای حالمو خوب کنی. من می فهمم مهربونیتو پشت این همه معرفی. بسی مچکرم ازت من استقبال می کنم از کامنت های طولانی. لذت بخشند برام خعلی :)))))))
عی خاهر دس رو دلم نذار خونه!!
ما از صب تا شب داریم پویا میبینیم
ینی یه برنامه رو چن صد بار میبینیم
بعد وقت اذون ک میشه میخاییم اذونو ببینیم
مستر گریه و دعوا و غر
روانیمون میکنه
دیگه اقای پدر طی یک عملیات فوق انتحاری
پویا رو قفل کرد
پاسخ:
پس تصمیم بجایی بوده... اما بالاخره باز می کنن دیگه. برادر جانتون هم گناه دارن ؛) فقط نباید گذاشت کار به افراط بکشه دوباره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">