شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۴۹ ب.ظ

یه حس عجیب و غریب

چند روزیه که هر وقت چند دقیقه ای بیش تر، مطالعه می کنم، احساس می کنم، هر لحظه ممکنه چشمام از حدقه دربیان. فکر می کنم به خاطر ماه رمضون باشه.
۹۶/۰۳/۱۲
مهناز

نظرات  (۵)

۱۳ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۱۲ زینب(مسافرکربلا)
احتمالا به خاطر ماه رمضونه روزه یه خورده باعث میشه به چشمها فشار بیاد شاید چون آب کمتر به بدنمون میرسه ...من که حالت عادیشم چشمام خشکن .
پاسخ:
نمی دونستم. مرسی که گفتی. یادمه که برا همین رفته بودی دکتر. ان شاا...که چشمات بهتر بشن.
چقدر خوبه که وقتشو داری. حتما خیلی میخونی که چشات خسته میشن.
پاسخ:
اکثریت وقتشو دارن ؛) فکر نمی کنم.فوقش روزی دو سه ساعت! گاهی اصلا هیچی نمیخونم. گاهی هم فقط دو سه صفحه!
من لاغرشدم تواین ماه رمضون
برخلافِ همیشه!
مال امتحاناس؛
پاسخ:
ولی من فعلا لاغر نشدم برخلاف همیشه ؛) تو نیمه راهیم و من همیشه این آخری ها کم میارم. امیدوارم دوباره وزن کم نکنم. هرکدوم اون یکی رو سخت تر میکنه. امتحانات روزه گرفتن رو، روزه، خوندن برای امتحان رو! امتحاناتتون کی تموم میشه؟!
دوتا از اون آسوناش مونده
خوب استی؟؟
پاسخ:
خب خدا روشکر. ان شاا... اونارو هم به خوبی پشت سر بذاری. خوبم؛ سعی می کنم که باشم. نگارای من خوبه؟!
خوب نباش عالی باش:)
خوبم .ان شاالله عالی هم خواهم شد:)))
پاسخ:
چشــــــــــم! ان شاا... .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">