شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی

باز هم یک کتاب جنایی. افتادم رو دور جنایی خوانی :) کتاب های جنایی فکر رو درگیر می کنند و این ویژگی خیلی خوبیه.

کتاب بسیار روانی بود. حدودا 250 صفحه؛ اونقدر روانه که تو یک روز هم می تونید تمومش کنید. این دومین کتابِ این نویسنده بود که خوندمش. نمی دونم چرا اولی رو معرفی نکردم. به هر حال داستان درباره قتل هائیه که تو گذشته اتفاق افتاده و حل نشده باقی مونده؛ شک ها هنوز پابرجاست ولی قاتل پیدا نشده و اتفاقاتی که میفته باعث میشه پرونده ها دوباره باز بشن. کتاب قبلی هم به همین سبک بود ولی من بشخصه ترجیح میدم اتفاقات همگی به زمان حال مربوط بشه و تو همون زمان خودش هم حل شه :))) 

دوست دختر پیتر، همسرش و باغبون خونه اشون در گذشته به قتل رسیدند؛ مظنونین زیادند اما پیتر متهم اصلیه و تقریبا همه دلشون میخواد به سزاش برسه اما آیا واقعا پیتر قاتله؟! همسر جدیدش و کاراگاهی خصوصی سعی می کنند که بفهمند...

- با گذشت زمان، خاطرات هم کم رنگ می شوند.

- می شود بی دلیل کسی را دوست داشت یا از او متنفر بود.

- متاسفانه پول مسبب اصلی تمام جرایم است؛ عشق یا پول.- هر آن چه داری، محکم نگه دار که خودِ شادی و خوشبختی است.-  کسی که نتواند آن چه را در اطرافش می گذرد ببیند، از کور هم کورتر است.

- تو را به خدا بس است. رابطه من با اِلین یک اشتباه بود و خیلی زود هم تمام شد. او دیگر برایم جالب نبود.  تو که برای او جالب بودی.


+ این روزها پرم از لحظه هایی که دوستشان ندارم.

+ چه دلمان بخواهد چه دلمان نخواهد، خدا یک وقت هایی دلش نمی خواهد.+من، به شدت خسته است.

+ نه تو می مانی، نه اندوه/و نه هیچ یک از مردم این آبادی/به حباب نگران لب یک رود قسم/و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت/غصه هم خواهد رفت/ آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند/لحظه ها عریانند/به تن لحظه خود جامه اندوه مپوشان هرگز/.../غم که از راه رسید در این سینه بر او باز مکن/تا خدا یک رگ گردن باقی ست/تا خدا مانده، به غم وعده این خانه مده... "کیوان شاهبداغی"

۹۶/۰۲/۳۰
مهناز

نظرات  (۳)

وای یه رمان‌جنایی خونده بودمامانم به اسم روهان!
تاچن وقت ازش تعریف کرد موبه تنش سیخ میشد
!
وبه تن من نیزهم:)

یه رمان ترسناک دیگه هم بود که میخوندم‌خودم .کتاب معروفیه اسمش ولی خاطرم نیس!
درموردخاندانی بود که عروس های جوونش ناپدیدمیشدن!ویاجوونمرگ!

راستی مهنازخانومی؛آخرین خبر روتوگوشی ت نصب کن؛قسمت کتابش خیلی خوبه .خیلی
هم کتابای خوب معرفی میکنه.هم کتاب روقسمت قسمت کردن هرشب میذارن یه قسمتشو


پاسخ:
یعنی تا این حــــد ترسناک بوده! کاش اسمِ این کتاب معروفه یادت بود بهم می گفتی. روهان فقط پی دی افه و من نمی تونم بخونمش. خب من گوشیم زیادی ساده ست و نمی تونم ازش استفاده کنم. تبلتمم نتش کمی ضعیفه ولی خب سعیمو می کنم.مرسی بابت معرفیت.
سلام
به به بازم معرفی یه کتاب قشنگ دیگه
اتفاقا منم خیلی به این طور کتابها علاقه مند شدم
یعنی دقیقا از روزی که کتاب زیبای " جسدی در کتابخانه " رو معرفی کردین
من اون رو تهیه کردم و شنبه شروع کردم به خوندنش و همین الان تمومش کردم
واقعا کتاب قشنگی بود
پر از شخصیتهای جالب ، تعبیرهای زیبا و داستانی قوی
یعنی هیچ مدلی نمیشد آخرش رو حدس زد
بی نهایت زیبا بود
ممنونم بابت معرفی این کتاب زیبا
پاسخ:
سلام. :)) حس خوبیه این طوری درست بعد از معرفی یه کتاب، یکی فقط به خاطر معرفی تو، اون کتاب رو بخونه. اونم به این سرعت. خوشحالم که دوستش داشتید و به این سبک علاقمند شدید. باید خوشحال بود که آگاتا کریستی کلی کتاب تو این سبک برامون به یادگار گذاشته و تقریبا می شه گفت اصلا نمی شه آخر هیچ کدوم از داستان هاش رو حدس زد. به نظرم نویسنده ی بسیار باهوشیه. قابلی نداشت اصلا :)
من هم جنایی دوست! :)))
پاسخ:
خیلی هم خوب! :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">