شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۵:۵۰ ق.ظ

انتخابات و چرک نویس های انتخاباتی

دیروز صبح اول وقت رفتیم رای دادیم:)

امروز و این هفته هم بگذره دیگه با آرامش به زندگی ادامه میدیم.حالا تو این یه هفته یا غصه می خوریم یا هر لحظه لبخندمون عمیق تر میشه. شایدم اصلا تو غصه هامون مو پیدا کردیم دیگه غصه نخوردیم به قول کلاه قرمزی جان! خلاصه این که می گذره (چه استدلال و نتیجه ی عمیقی! معلومه که کلی روش فکر کردم)
فقط اینکه مثل همیشه حیف این همه کاغذی که حروم شد. یکی نیست، نبوده و فکر نکنم که یه روزی باشد و به این نامزدهای محترمِ شوراها بگه که آخه آدم که به اسم و قیافه های شما نمی خواد که رای بده. حداقل یه چند کلمه از افکار و برنامه هاتون می نوشتید. من که فقط به عنوان چرک نویس از تبلیغاتتون استفاده می کنم و لا غیر تازه کلی از چرک نویس های انتخابات قبلی هم باقی مونده... کسی نیست بهشون یادآوری کنه.
+ جنگ طلب، خشونت طلب و متحجر؟!
 
۹۶/۰۲/۳۰
مهناز

نظرات  (۳)

وااااااااییییی عارهههههه
اینا تا بخان شهر و از اثار تبلیغات پاک کنن دورشون تموم شده !!

کاغذ تبلیغاتی رو گرفتم طرف همه چی گفته الا اینکه الان مدرکش چیه تو چه حوزه ای تواناس
میخاد چیکار کنه؟؟!
بعد یه بیوگرافی گذاشته ک:
وی در خانواده ای مذهبی و زحمتکش چشم ب جهان گشود:/
ب بابام میگم این دراینده قراره ادم مهمی بشه چون همه ی شخصیت های بزرگم همینجور بودن!!
اصن ی وعضی عا
پاسخ:
دقیقا. خیلی وقتا هم برعکسه طرف هیچی نگفته به جز اینکه تو یه کاغذ a3 یه عکس آتلیه ای از خودش چاپ کرده و یه اسمش هست و یه مدرک دانشگاهیش و تمام. و تازه کل تبلیغاتش هم همینه! و اون وقته که قطعا می گی حیف این همه کاغذ. از این بیوگرافی های بی مزه منم دیدم. چی فرض کردن مارو دقیقا :| مثل این فوتبالیستا که همشون از زمینای خاکی شروع کردن :|
کاملا باهاتون موافقم مهناز بانو
واقعا حیفه اینهمه هزینه ای که میشه
در حالی که خیلی از این آدما هیچ برنامه ای برای کارهاشون ندارن
هدفشون هم فقط کسب منفعتهای مالیه
متاسفانه یا خوشبختانه من خیلی از این افراد رو از نزدیک میشناسم
یکی از این افراد کشتی گیر سابق همین مملکت هست که در زمان ساخت یکی از بزرگراههای مهم تهران برای خرید خونه های مسیر بزرگراه اقدام کرد و چنان پولی به جیب زد که بجای جنوب شهر تهران الان خودش ، خواهراش و خیلی از بستگانش در بهترین منطقه های تهران در قصرهایی دارن زندگی میکنن که من تا اخر عمرم هم کار کنم نمیتونم یکی از اونها رو بخرم
بعضی های دیگه هم که فکر کردن سالن شو و مد هست
باور کنین فقط برای معروفیت و کسب جایگاه اجتماعی وارد این عرصه شدن
من حقیقتش در هیچ کدوم از انتخابات دیروز رای ندادم
چون به عقیده من اصلا ذات این رای گیری اشتباهه
چون در جایی که رای یه آدم فرهیخته و دانشمند مثل پروفسور سمیعی با رای یه آدم بی سواد برابره باید یه اصل این انتخابات ایراد گرفت
شاید این کار برای کشوری مثل فرانسه یا انگلیس که درصد بسیار بالایی از افراد جامعه در اونجا تحصیلات عالیه دارن و قدرت تجزیه و تحلیل سیاسی و اقتصادی دارن مناسب باشه ولی در کشوری مثل ایران که با ساندیس امکان داره آرا عوض بشه این رویه رو مناسب نمیدونم
حداقل میشه شروط رای دادن رو متناسب کرد
مثلا حداقل و حداکثر سن و به همین ترتیب سطح سواد رو هم در نظر گرفت
در هر صورت نتیجه این انتخابات مبارک مردمی باشه که تعقل و تفکر و اعتدال رو به شعارهای بی پشتوانه و عوام فریبانه ترجیح دادن و خواهان گفتگو و تعامل با دنیا بودن
خوشحالم از بابت این جهش فکری در کشورم
پاسخ:
حیف! حیف و واقعا حیف! اکثرا همین طوره. کسی به فکر برنامه و مردم و ... نیست. همه به فکر منافع خودشونند. واقعا!!!!!!!!!! و شما باور می کنی بعضی ها اصلا به قیافه طرف رای میدن! و این خیلی شرم آوره به نظر من. و باور دارم که بعضی ها به خاطر همین ساندیس! رایشون عوض میشه متاسفانه. اما در مورد بقیه ی حرفاتون در مورد ذات انتخابات، چون تا حالا این جوری به قضیه نگاه نکردم، نمی تونم نظری بدم. حداقل میشه راجع بهش فکر کرد. مبارکشون باشه!!!
من هم ازشون واسه چرکنویس استفاده کردم
مامان بزرگم هم هرچن روزیه عالمه برگه تبلیغاتی میزاش جلوم میگف درودیواروخط خطی‌نکن روهمینا چیزمیزبنویس:دی
پاسخ:
کار خوبی کردی :) بالاخره باید ازشون استفاده بهینه کرد دیگه ؛) آفرین به مامان بزرگت. حتما کلافه اشون کردی نگارا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">