شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۱۴ ق.ظ

ترانه مادری/ 1387


- لیلا... اگه من یه گوشه از تنهایی توأم، تو... تو همه ی الانِ منی...

- کاش زندگیمونم به قشنگی این حرفا بود...
۹۶/۰۲/۲۷
مهناز

نظرات  (۳)

۲۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۹:۲۱ زینب(مسافرکربلا)
یادش به خیر فیلم خیلی قشنگی بود :)
پاسخ:
اوهوم فیلم خوبیه! از آی فیلم دوباره داره پخش میشه بعد از تقریبا 9 سال!
اسم فیلمش خوشگله!
خودفیلمشوندیدم ولی!
پاسخ:
آره انصافا. نگار خیلی بامزه است تصور این که موقع پخش این فیلم کوچولو بودی. 9 سال چقدر زود می گذره انگار همین دیروز بود! نگارا می دونی عایا دلم چقدر برا خودت و وبت تنگ شده؟! می دانی عایا...؟!
ازاین فیلمه یه چیزای محوی یادمه:)!
میدانم!
چون خود نیز هم...بس تنگ دلم:)
وبلاگ جانم هم نیز دلش برای کامنت های خوش وآب رنگ لک زده است!
چه‌کنم که به ناچار به غارنشینی مجبورم!
پاسخ:
:) فیلم خوبی بود زمان خودش و بازیگرای جوون این فیلم با همین فیلم معروف شدن. امیدوارم این غارنشینی به زودی به پایان برسد دوست خوبِ غارنشین من. به راستی که آدمی نمی داند با این دلتنگی ها چه کند و کجا روانه شان سازد ؛)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">