شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
دوشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۴:۳۰ ب.ظ

پس از زمین/2013

هزاران سال است که زمین به دلیل تغییرات آب و هوایی و ... دیگر قابل سکونت نیست و انسان ها این سیاره را ترک کرده و در جایی دیگر زندگی می کنند. ژنرال سایفر تصمیم می گیرد تا پسرش کیتای را در ماموریتی همراه خود ببرد اما سفینه ی آنها دچار مشکل شده و به سیاره زمین سقوط می کند و همه به غیر از این پدر و پسر می میرند. پدر که زخمی شده از پسرش می خواهد تا سیگنالی برای کمک بفرستد و خب با خطراتی در این راه مواجه می شود...

یک فیلم متوسط در ژانر علمی تخیلی.موضوعش جالب بود اما داستان می تونست خیلی خیلی بهتر از این ها پیش بره. گاهی هم کسل کننده می شد. خطراتی که پیش می می اومد چندان هیجان انگیز نبود و بعضی مواقع زیادی طولانی؛ با این حال فیلم بدی هم نبود.

۹۶/۰۲/۱۸
مهناز

نظرات  (۲)

زمانی که برای اولین بار تریلر این فیلم رو دیدم با خودم گفتم که با یه اثر بی نظیر روبرو هستم و بی نهایت دوس داشتم زودتر این فیلم رو ببینم
ولی بعد از دیدن تقریبا ناامید شده بودم
و کاملا حس شما رو داشتم بعد از دیدن این فیلم
ویل اسمیت با اونهمه توانایی فقط در چند صحنه ی بی ارزش ظاهر شده بود
فیلم جذابیت و کشش لازم رو نداشت و بقول شما میتونست خیلی بهتر از اینها ساخته بشه
ولی موضوع علمی و لوکیشنهای بعضا بکر نقطه های قوت اون هستن
به نظرم بهترین فیلمی که ویل اسمیت توش بازی کرده من افسانه هستم ( I am legend ) هست
شایداین فیلم رو ده بار دیده باشم و هنوزم بی نهایت دوست دارم یکبار دیگه ببینمش
این بازیگر بی نظیره !
پاسخ:
اتفاقا منم یه قسمتی از این فیلم رو با موسیقی متنش دیده بودم.برام خیلی خیلی جالب بود. گفتم حتما یه فیلم فوق العاده است. سطح انتظاراتمو برده بود بالا؛ وقتی دیدمش کمی خورد تو ذوقم دیگه... من این فیلم رو ندیدم:( و با این تعریفی که شما کردین خیلی مشتاق شدم که ببینمش. رفت تو لیست فیلمهایی که می خوام ببینم :) و مرسی که برام نوشتید.
فکر میکنم خسته میشم از دیدن اینجور فیلما
یه فیلم قبلا تو این سبک دیدم که واقعا حوصلمو سر برد!!
پاسخ:
ممکنه. منم تو ژانرهای علمی تخیلی با اونایی که توشون پر از رباط و آدم آهنی و این جور چیزهاست اصلا نمی تونم ارتباط برقرار کنم! این یکی کمی فرق می کرد ولی باز گاهی خسته کننده می شد. هیجانی که باید زیاد می بود، نبود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">