شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۴۲ ق.ظ

سرنوشت/ 2012

 

یک سریال درامِ تاریخی، عاشقانه و تخیلیِ24 قسمتی.

ماجرا از این قراره که ملکه طی حمله ای به شدت زخمی می شه و فرمانده با دستور امپراطور، مامور میشه که از دروازه بهشتی بگذره تا پزشکی رو برای معالجه ملکه بیاره و بهش قول میده که بعد از انجام دادن کارش اون رو به دنیای خودش برگردونه اما این بین اتفاقاتی می افته که این برگشت رو به تاخیر می اندازه...
این سریال از تلویزیون هم پخش شده و احتمالا خیلی ها این سریال رو دیده باشن البته با عاشقانه های کم رنگ شده و کلی سانسور بی مورد. من خودم اولش که فهمیدم موضوع سریال تخیلیه در برابرش به شدت گارد گرفته بودم و دلم نمی خواست ببینمش و با وجودی که خیلی وقت بود داشتمش خیال دیدنش رو نداشتم تا این که از بی فیلمی گفتم امتحانش کنم. اصلا فکرشو هم نمی کردم که همچین سریال خوبی باشه.خلاصه درس عبرتی شد برام تا نادیده قضاوت نکنم.                    
 
+  اشتیاق با هم بودن با وجودی که کنار همین، همون عشقه...
۹۶/۰۲/۰۹
مهناز

نظرات  (۶)

منم اول خوشم نیومد ازش
با این اصاف اگه گیرم اومد ببینمش!!!
پاسخ:
این روزا داره از تلویزیون هم پخش میشه گفتم ببینم دوبله اش چطوره. اصلا یه جوری شدم. صداها به خیلی هاشون نمی خوره به خصوص صدای شخصیت های اصلی. اصلا احساس ها منتقل نمی شه :( بعدش هم انقدر صحنه های معمولی ای رو حذف کردن که نگو. فیلمه رو نابود کردن رفته:| اگه خواستی ببینی،نسخه اصلیش رو ببین.
اگه این عاخر هفته بتونم گیر بیارم ک دیدم
اگه نه میره تا بعد امتحانا
پاسخ:
ان شاا...
دوبار دیدم:)
دوس دوس....
پاسخ:
یعنی برای پخشش تو تلویزیون انقدررررر س ا ن س و رش کردن که نگو. من یه بار دیدم اعصابم بهم ریخت. یعنی حتی نیروهای غیرعادی ای که هر کدوم داشتن رو هم حذف کردن نامردا!
گریھ^^عالللى

پاسخ:
:))))
دو بار دیدم.
۰۲ فروردين ۹۸ ، ۲۱:۲۶ چوی زینب دمدمی
آخ چقدرازاین فیلم تعریف میشنوم ولی وقت نمیکنم ببینمش😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
پاسخ:
فیلم خوبیه ولی حواست باشه دوبله شدش زمین تا آسمون با نسخه زبان اصلی فرق می کنه!
۰۳ اسفند ۰۰ ، ۱۷:۳۱ یاس ارغوانی🌱

وای من با دیدن این فیلم عاشق مین هو شدم. البتته من دوبله دیدم از تلویزیون. و هنوز که هنوزه عاشقشم. نسخه اصلی رو دارم ولی هنوز وقت نکردم تا آخر ببینم ولی اینقدر برای من جذاب بود که با همون دوبله و سانسور بشدتتتتت عاشق فیلمش شدم. البته تو سن 13 یا 14 سالگیم بود برای همین تو ضمیر ناخودآگاهم مونده.

 

 

ببخشید من دارم پستای معرفی فیلمتون رو میبینم چشم به این پست افتاد گل از گلم شکفت.😍😍😍😍😍

پاسخ:
من خیلی لی مین هو رو دوست ندارم ولی از این سریاله خوشم میاد.

ولی دوبله‌اش خیلی بده. کلا از سر و ته و محتواش زدن. چیزی نمونده😁

راحت باش لطفا. هر جا چیزی خواستی بگی بگو خوشحال می‌شم🙂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">