شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۴۱ ق.ظ

چرا عاقل کند کاری که بازآید به کنعان غم مخور؟!!!!!!!!!!

من اصلا نمی فهمم چرا هر کسی می تونه کاندید ریاست جمهوری بشه!

 چرا نباید قوانین درستی تدوین بشه که جلوی این مسخره بازی ها گرفته بشه واقعا؟! چرا اون قوانینی که کمی باید سخت گیرانه تر باشه و جدی تر این جوری به بازی گرفته شده ! وقتی قوانینی این چنین به درد نخورند همون بهتر که اصلا هیچ قانونی نباشه! چرا مثلا یه بچه 3،4 ساله می تونه کاندیدا بشه یا یه پیرمرد نود و چند ساله؟!! چرا کسی که تحصیلاتش حتی سیکل هم نیست می تونه کاندید بشه. من می فهمم که هشتاد،نود درصد رد صلاحیت میشند ولی آخه چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟!!حداقل قانون به نظرم گذاشتن یه شرط سنیه 18 به بالاست. چرا به این شدت خودمون رو مسخره می کنیم؟! به مضحک ترین شکل ممکن!به نظر من اگه این قوانین بعد از برگزاری این دوره از انتخابات اصلاح نشه، جای سوال داره واقعا!!! اون موقع باید به عقلامون بیش تر شک کرد.والسلام.
۹۶/۰۱/۲۷
مهناز

نظرات  (۳)

این خوبه ک انقدر ملت خوشحالی داریمااا
ولی اینکه هر چیی رو به سخره بگیری نشانه بی شعوری و بی فرهنگی
واجب تر از اصلاح قانون اصلاح فرهنگه مردمه!!
ک تا وضع شعور در این حد باشه قانونای سفتو سخت هم فایده نداره!!!
ادم نباید رفتار یه مشت ابله رو داشته باشه ک تا زور بالا سرش نیست ندونه باید چیکار کنه!!!!!


پاسخ:
خوشحال؟!!!! حرفات راجع به اصلاح فرهنگ قشنگه صالحه عزیز آمااا اصلاح قانون آسون تر از اصلاح فرهنگ مردمه. بعد هم به نظرم برخی از قوانین خودش نشون دهنده فرهنگه یک ملته ؛) شاید وضعیت فرهنگیمون با اعمال برخی از قوانین بهتر شه. چون تبلیغات فرهنگی کمتر رومون تاثیر داره واقعا. گاهی اعمال زور لازمه ؛) معلوم نیست روز به روز داریم به کجاها می ریم.
تعداد شرکت کننده های امسال نسبت به چهار سال پیش حدود هزار نفر اضافه شده
مسلما تعداد شرکت کننده ها در صورتی که احزاب مختلف داشته باشیم و این تعدد احزاب با آزادی فکر و بیان هم همراه باشه میتونه ظاهر قضیه رو به انتخابات آزاد شبیه کنه ولی در جایی که نه قانون درستی برای انتخابات داریم نه آزادی های مدنی میشد حدس زد که عده ای با الگو برداری از رئیس دولت نهم و دهم که همه مدل حرکات و نمایشهای ژانگولری در مدت تصدیشون داشتن بقیه هم دست بکار بشن و با طرح شعارها و نمایشهای عوام فریب ( پوپولیستی ) سعی در داغ نشون دادن تنور انتخابات داشته باشن ! و حتی شاید نیم نگاهی به برنده شدن در این جریان هم داشته باشن
هر چی باشه کشور سالها دست طیف افراط گرایی بود که بجای مراجعه به دکتر روانپزشک سعی در تحمیل نظرات غیر منطقی خودشون به نام ایران و ایرانی داشتن و جالب اینجاست که موفق هم شدن !
پاسخ:
خدای من! خب آره در صورتی که این افراد از جانب اون احزاب مختلف و وابسته بهشون باشن نه کسایی که حتی زندگی خودشون رو هم به زور اداره می کنند؛ نه یک مشت بچه! نه کسی که خودش قانون رو به مسخره گرفته و با مسخره بازی بیش تر داره می گه "چون درباره وضعیت کشور احساس خطر کردم گفتم حتما باید ورود کنم" در مورد بقیه حرفهاتون هم سکوت میکنم :)
اونوقت دقت کردی چقدخوش وخرم درمورداین موضوع صحبن میکنن؟
کم مونده نطفه ی تازه بسته شده توشکم‌مامانش هم بیادنامزدشه
پاسخ:
اوهووم... آی حرص می خورم همینو بگو... حیف دیر شد. خودمم احساس خطر کردم، می خواستم برم نامزد شم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">