شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۵۳ ق.ظ

بی ملاحظگی

از بی ملاحظگی آدم ها خیلی خیلی بدم میاد...اَه. 

۹۶/۰۱/۲۶
مهناز

نظرات  (۳)

یعنی ازبی ملاحظگی های منم بدت میاد؟:-(
البته من خودم هم ازبی ملاحظگی هام بدم می یاد!
پاسخ:
من که بی ملاحظگی ای ندیدم ازت نگارااااا بعد من خودمم بی ملاحظه می شم گاهی. برا همه اتفاق می افته دیگه، ولی تکرارش آزاردهنده است.
یعنی ازبی ملاحظگی های منم بدت میاد؟:-(
البته من خودم هم ازبی ملاحظگی هام بدم می یاد!
پاسخ:
نوچ! ولی از این که مجبورم دیر به دیر کامنتاتو بخونم، بدم میاد
من که ایام هفته واسم اینجوریاس که کل روزدارم به دویدنم ادامه میدم
یهومیبینم شب شده ومن چقدخوابم میاد
کل وقتی‌که دارم درحدکامنت تاییدکردنه
اماخب مدام به یادت هستم میگم کاش که باشه مهنازخانومی
وقتی که من نیستم :)))
پاسخ:
خب این که آدم می دونه کسی گاهی یادش می افته، حس فوق العاده ای به آدم می ده. همین برام کافیه :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">