شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۶:۳۰ ق.ظ

پاستا/ 2010

پاستا یه سریال 20 قسمتی کره ایه درباره آدم هایی که تو یه رستوران ایتالیایی کار می کنند. سرآشپز جدید این رستوران به خاطر اتفاق تلخی که تو گذشته براش افتاده، عقیده داره که زن ها جایی تو آشپزخونه اش ندارند و...

سریال خیلی قشنگیه. حتما ببینیدش.می دونید حُسن اکثر سریال های کره ای(کاری به فیلم سینمایی هاشون ندارم) اینه که عاشقانه هاشون لطیف، زیبا و دوست داشتنیه و مجبور نیستید دم به دقیقه فیلمو بزنید جلو و به نظر من به خاطر همینه که این همه طرفدار داره. 

+ روز پدر رو به پدر عزیزم و همه ی پدرها و مردهای عزیز تبریک می گم. ان شاالله که همیشه سلامت باشید و سایه اتون بالا سر بچه هاتون و هیچ وقت محتاج کسی نباشید، حتی همین بچه ها.الهی آمین.

۹۶/۰۱/۲۰
مهناز

نظرات  (۷)

اینو تلوزیون میذاشت می دیدم
با بابام دعوا داشتیم همیشه هم!!!
جذابه

واقعا این عاشقانه های لطیف رو خوب گفتی:)
پاسخ:
آره یه بار از تلویزیون پخش شده ولی من نصفه دیده بودمش که این بار کاملش رو دیدم. اتفاقا قراره دوباره از تلویزیون پخش شه. این بار از شبکه تماشا؛ خواستی ببین. سر چی دعوا داشتین؟!! حال آدمو خوب می کنه. هوووم...مرسی ؛) بعضی از سریال های کره ای واقعا حال خوب کنن
ماخانوادگی پاستادیدن روبرخلاف پاستاخوردن میدوستیم:-)
پاسخ:
خیلی هم عاااالی. خانوادگی خوش سلیقه اید ؛)
موافقم. عاشقانه هاشون خوبه.
بعضی از سریال های کره ای هم، پیامهای مدیریتی و اخلاقی خیلی قشنگی دارند مثل سریال دونگی.
پاسخ:
راستشو بگم من فکر نمی کردم تائید کنی سریالهاشون رو و از این که کامنتت رو خوندم بسی خوشحالیدم! آره کاملا باهات موافقم. خیلی از سریال هاشون این جوریند.
فکر میکنم معروفترین سریالهای کره ای توی ایران جومونگ و امپراتور دریا باید باشه چون مرتب پدرم رو جلوی تلویزیون در حال تماشای این دو تا سریال میدیدم و نمیدونم چرا هر کاری میکردم از این دو تا سریال خوشم نمیومد
ولی اینی که شما معرفی کردی رو دیدم
تقریبا تنها سریال کره ای هست که دیدم و خوشم اومد
میدونستین که منم زمانی آرزو داشتم شف بشم ؟
حدود دو سال توی یه رستوران فرانسوی کار کردم
خیلی از پیش غذاها ، غذاهای اصلی و سس های فرانسوی رو اونجا یاد گرفتم
ولی یروز احساس کردم برای این کار ساخته نشدم و اون رو برای همیشه کنار گذاشتم
میدونین جریان چی بود ؟
یروز که مشغول کار بودم دیدم چن تا باکس برامون اومد که وقتی بازشون کردیم دیدیم خرچنگ ( لابستر ) زنده توشه
ظاهرا مدیر اونجا برای منوی جدیدش و شایدم برای پیشنهاد سرآشپز اونها رو تهیه کرده بود
اون خرچنگای زنده باید پخته میشدن تا بهمراه سس مخصوص با چندین برابر قیمت خریدشون بفروش برن
من هر کاری کردم دیدم نمیتونم یه موجود زنده رو بکشم
برای همین از اون کار اومدم بیرون
ولی هنوزم گاهی اوقات خونواده ازم میخوام که براشون آشپزی کنم و منم با کمال میل براشون یکی از بیست مدل غذای فرانسوی رو که بلدم درست میکنم
پاسخ:
آره جومونگ که دیگه معروف ترینشه و تو دوران خودش و حتی الان کلی طرفدار داره همین طور امپراطور دریا. من خودم هر دوش رو دیدم و نمی گم سریال های خوبی نبودند خوب بودند فقط کمی زیادی اکشن داشت و جنگجویانه! بود و اکثرا مردا بیش تر دوستش داشتند و خب شما دیگه بهتر می دونید که چرا دوستشون نداشتید ؛) دوست داشتن که زوری نمیشه ؛) پس بالاخره دیدینش! یه سریال خوب تر دیگه بهتون معرفی کنم آیا؟!! فکر می کنم یه بار گفته بودین. ولی دیگه اینو نمی دونستم که چند سالی هم کار کردین. می تونم بگم چقدر چندش آور؟!!! من اصلا تو پاستا هم می دیدمشون یه جوری می شدم. حتی وقتی می پختنشون هم احساس می کردم زنده بودند هنوز!!! تکون می خوردند!!!! پس خوش به حال خونواده. دست پختتون خوشمزه است؟!
چون اقای پدر میخاستن اخبار ببینن!!!
و کلا با کره ای ها حال نمیکنن!!

اهنگتتتتتت
واااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
من عاشقشمممممممممممممممممم
پاسخ:
آهاااان! منم خیلی دوستش می دارم.
قسمت آخرشو نشد ببینم....
پاسخ:
اوووووم... چه حیف. اما بالاخره بازپخشش می کنن می بینی ؛)
عالیھ اینم

پاسخ:
آررره.
ماشاالله همه رو دیدی! معلومه سریال کره ای دوست داری.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">