شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
جمعه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۳۰ ق.ظ

من و تخم مرغ رنگی :))

از نظر خودم اونقدر قشنگ شدن که دلم خواست بزارمشون تو وب تا شما هم ببینید. خیلی خیلی بهتر از اونی شد که تو فکر و خیالم بود:)))

عروس و داماد و که خیلی دوست داشتم. اصلا بعد از درست کردنشون کلی ذوق زده شدم...  اون تخم مرغ کوچولوها رو هم با لاک و اکلیل تزئین کردم... بعد از مدت ها یه لاک گرفتم اونم به نیت همین تخم مرغ ها، خودم عاشقش شدم. خوب شد تخم مرغا کم بودن وگرنه کل لاکم به فنا می رفت... رنگ خاصی داره که نمی دونم بهش چی می گن. یه رنگی بین نقره ای و طلائیه.بعد هم نمی دونستم کاغذ کشی با چه چسبی به هم می چسبه! هر چسبی امتحان کردم نشد. عصبانی شده و ابتکار به خرج دادم :)))) و با روبان به هم چسبوندمش تا باشد که مکانی برای این عروس خانوم و آفا داماد درست کرده باشم. 

+ روزمادرای مهربون مبارک. مادراتونو ببوسید؛ این بهترین هدیه است براشون.

+ عیدتونم پیشاپیش مبارک باشه...ان شاا... که امسال سال خوبی برای همه مون باشه. الهی آمین. لحظه سال تحویل برا همدیگه دعا کنین...

+ تنها پس از یک ساعت و چند دقیقه دیگر، امروز می شود پارسال... به همین سادگی...سال نوی همه اتون مباااااااااااااااااارک.

           تخم مرغ رنگی1تخم مرغ رنگی 2

           تخم مرغ رنگی 5تخم مرغ رنگی 3


۹۵/۱۲/۲۷
مهناز

نظرات  (۵)

عروس خانوم به غایت شکل وشمایل ملیحی دارد:)+



پاسخ:
:))))
ولی نگار من بیشتر دلم برا پاپیون اقا داماد رفت
و اون فرق وسطش

اون طلاییه هم خیلی قشنگ و شیک و سادس:))

خیلی وبت بوی عید میده مهناز بانو:))
پیش پیش سال نوت مبارک
پاسخ:
نگار صالحه هم راست میگه ها... من که دلم برا هر دوشون ضعف رفت ؛)) طلائیه روخریده بودیم. مصنوعی بود :)))) چاکریم :))کاش زندگی هامون هم بوی عید بگیره. تازه آهنگ وبمم عوض کردم خیلی خیلی قشنگه. گوشش کن. سال نوی تو هم مبارک باشه الهی.
۲۹ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۰۳ زینب(مسافرکربلا)
سلام مهناز جونم
خیلی بامزه و ناز شدن عزیزم
انشالله علوسی خودت
پاسخ:
سلام زینب خانوم گل. ممنونم از نظرت. :)))) ان شاا... عروسی شما؛)
خیلی جیگرن اصلا
خیلی نازن، خدا قوت مهناز جان
پاسخ:
ممنونم لیلا جان :)
خیلی قشنگه
فقط عروس و داماد خیلی خپل نیستند؟
پاسخ:
ممنونم عزیزم. خب دیگه کاریش نمی شد کرد، تخم مرغ چوب کبریتی نداشتیم:)))))))))) مگه همه ی عروس دامادامون مانکنن؟!! زوج های این جوری هم داریم دیگه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">