شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۶:۳۷ ق.ظ

نشانه!

دیشب یعنی دیشبم نبود دم دمای صبح خواب خیلی خیلی عجیبی دیدم که از خواب پریدم. یکی تو خواب در حالی که داشت با کس دیگه ای حرف می زد با چشماش منو مخاطب قرار داد. یعنی دقیقا زل زد بهم و جمله ی عجیبی رو گفت. البته عجیب که نه. من انتظار نداشتم بشنوم. یعنی داشت با کس دیگه ای حرف می زد ولی می خواست من بشنوم.خلاصه این که فکر می کنم این خواب به علت کتابی بود که چند روز پیش خوندم. کتابی که هم دل چسب بود و هم باعث شد که کمی عمیقا فکر کنم. در هر صورت خواب عجیبی بود. جمله ای که گفت رو دقیقا یادمه و از وقتی که از خواب پریدم دارم زمزمه اش می کنم.

۹۵/۱۲/۱۶
مهناز

خواب

نظرات  (۵)

خیر باشه!
پاسخ:
ان شاا...
لحظه هاتون پر خیر و برکت
پاسخ:
خیلی خیلی ممنونم.
گفته میشه کتاب بهترین دوست ماست ولی من اعتقاد دارم این موضوع در مورد هر کتابی صدق نمیکنه
بعضی کتابها رو حتی یکبارم نباید خوند
به نظرم هر کتابی که ما رو به فکر فرو ببره و باعث تغییر در ما بشه ارزش خونده شدن رو داره
نه یکبار که بارها و بارها
و در مورد خواب ...
بعضی خوابها میتونن خبر از اتفاقی در آینده به ما بدن
امیدوارم ...
هر چی خیره براتون پیش بیاد
پاسخ:
موافقم باهاتون. درسته. اوهوم :) صد البته... ؛) آره؛ رویای صادقه... منم امیدوارم و خیلی خیلی مرسی از دعاتون. راستش اون جمله ی تو خواب یه توصیه بود... شاید برای این که آدم فراموشکاریم و اینکه تاثیرات برخی چیزها روم فقط همون لحظه است و یادم میره که باید همیشه آویزه ی گوشم و رفتارم باشه ؛))
فضولیمان گل نمود

ان شا الله ک هر چی خیره پیش بیاد
پاسخ:
ای بانو صالحه کنجکاو ؛) یه توصیه دینی بود. امیدوارم حس کنجکاویت رو ارضا کرده باشم ؛) یا نه اصلا می خوای جمله هه رو هم بگم دیگه خلاص عجیبیش اینجا بود که بعدا که فکرکردم دیدم من اصلا همچون جمله ای رو تو اون کتاب نخوندم
بلی متشکر

اگه خوبه ک بحرفش گوش کن خو:)
پاسخ:
حرفه که خوب هست. خوب تر ازخوبه اصلا. منتها عمل کردن بهش سخته ؛) باید تمام تلاشم رو بکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">