شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۴۸ ق.ظ

فیلم؟!

آب نبات چوبی/ 1394
بازی سحر قریشی که کاملا فیلم رو نابود کرده. با یه پایان بندی بد هم قشنگ تر نابودش کردن.
دوران عاشقی/ 1393انتظار دیگه ای ازش داشتم ولی خب فیلم بدی هم نبود.
بی خود و بی جهت/ 1391اینم فیلم بدی نبود.
آفریقا/ 1389یکی از افتضاح ترین فیلم هایی که دیدم. همه چی تیره. بازی آزاده صمدی خیلی بد. عشقی که مثلا به خیالشون شکل گرفته اصلا شکل نگرفته. شهاب حسینیم که دو تا دیالوگ درست و حسابی نداره یعنی کاملا مجسمه است. با یه پایان بندی نه چندان خوب.
عروسک/ 1388متوسط. فقط چون طنز بود دیدمش.
کتاب قانون/  1387با اینکه مال خیلی وقته پیشه ولی بازم خوب بود.
+ الان دلم یه فیلم اقتباسی می خواد. یه فیلم قرن نوزدهمی.
۹۵/۱۱/۳۰
مهناز

نظرات  (۲)

با عرض شرمندگی باید بگم من تقریبا هیچ کدوم این فیلما رو ندیدم ولی اسم فیلم " دوران عاشقی " و نگاه به بازیگرایی مثل شهاب حسینی و لیلا حاتمی میتونه انگیزه کافی برای تماشای چنین فیلمی رو به آدم بده !
با دیدن اسم فیلم " عروسک " و چهره آقای حسام نواب صفوی هم یاد آخرین مسافرتم افتادم که توی فرودگاه امام زمانی که منتظر چمدونام بودم کنار نوار نقاله کسی به پشتم زد برگشتم دیدم این اقا هستن ... با فیگوری که احتمالا خود الویس پریسلی هم برای کسی نمی اومد گفت : اینجا چمدونای فلان پرواز میاد ؟ منم بخاطر بی خوابی تغییر ساعت خوابم فقط تونستم سرم رو بالا و پایین کنم که یعنی آره
ایشونم با یه لبخند مورب که یعنی مرسی ... میدونی من کیم ؟ و این حرفا ازمون جدا شد و منم با یه لبخند مشابه که یعنی میدونم تو کی هستی و باور کن من که بودا هستم از تو معروفترم بدرقش کردم : ))))
پاسخ:
شرمندگی نداره که. فیلمای شاخصی نیستند. اتفاقا منم گول اسمشو خوردم. چندان هم عاشقانه نبود ؛) ولی بازی لیلا حاتمی و شهاب حسینی مثل همیشه خوبه. هر دو، بازیهاشون دوست داشتنی بوده برام همیشه و برا خیلی های دیگه. خدا خیرت بده بودا خندوندیم. بهترین کار ممکن رو کردین.:))))))))))))))))) نمی دونم چرا آقای نواب صفوی عزیز! اون قیافه رو به خودشون میگیرن بخصوص با نگاه از بالا به پایینشون؟! اتفاقا همین سوال رو حدود یه ماه پیش تو یه برنامه تلویزیونی مجریه ازش پرسید جواب مشخصی نداد و گفت که قیافه اشون همینه دیگه ولی دقیقا معلوم بود که نارحت شدن، قشنگ رنگ چهره اشون عوض شد. یقینا دل دل می کرد برنامه هه زود تموم شه. اصلا پشیمون شد از اومدنش. دلم براش سوخت.
لیلا حاتمی روخیلی دوس میدارم..خیلی!
پاسخ:
و من نیز... :) و تو را نیز... :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">