شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۳۰ ب.ظ

دوستم:)

... - تو چطوری؟ چیکار می کنی؟!
- خودمو به خواب زده بودم.- :| 
حالا چرا خودتو به خواب زده بودی؟!
- من که خوابم نمی بره گفتم خودمو سرگرم کنم.
- :|||||||||||||||خود را به خواب زدن سرگرمی جدیدی است عایا؟!!
- باید یه جوری از خواهری کار بکشم یا نه؟!!!!
به قول فامیل دور: من دیگه حرفی ندارم ...
۹۵/۱۱/۳۰
مهناز

نظرات  (۲)

دقیقا..منم الان خودموزدم به خواب
وپنج دقیقه ی دیگه احتمالا ازخواب بیدارم کنن واسه شام:|
پاسخ:
خیلی ناقلایی نگارا مث همین دوست جان...؛))
وای وای وای
من عاشق دوست جانت شدم
عالیهه

گفتم خودمو سرگرم کنم
پاسخ:
عاشق شدن هم داره این دوست بامزه من... ؛)) خوشحالم ین پست حالتو خوب کرد راستش کلی برات نوشته بودم دیدم اِ من چرا تا حالا یه پست ننوشتم درباره اش؟! اتفاقا زمان مناسبی هم هست دوستیمان چند ساله شده. کامنت تو منو وادار کرد به نوشتن پستی راجع به او. خیلی مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">