شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۳۰ ق.ظ

پدر آن دیگری/ 1393 ؛ قندون جهیزیه/ 1393

 

هر دو فیلم، فیلم های خوبیند با بازیهای خیلی خیلی خوب. از دستشون ندید.

۹۵/۱۱/۲۴
مهناز

نظرات  (۵)

۲۴ بهمن ۹۵ ، ۲۰:۳۶ زینب(مسافرکربلا)
یه کتابی به اسم پدر آن دیگری من یادمه خوندم نمیدونم اینم قصه همونه ؟
پاسخ:
آره اقتباسیه از همون کتاب. ولی چون من کتابش رو نخوندم نمی دونم این فیلم چقدر به کتاب وفادار بوده.
پدرآن دیگری رو کتابشوخوندم اما فیلمشو ندیدم:|
پاسخ:
منم فیلمشو دیدم اما کتابشو نخوندم. بهتره تو فیلمشو ببینی منم کتابشو بخونم نگار جان :)
خدایا در وجود من نیز قطره ای شوق به فیلم قرار بده

یه سری از دوستای مجازی
فراتر از مجازین:)

الان خوبی؟
پاسخ:
الهـــــــــــــــــــــــی آمین. تو چرا فیلم دوست نداری دخترک شاعر؟! قطعا همین طوره ؛) الان خوبم...خوب.
نمدونم چرا؟؟
باید برم بقالی یک کیلو شوق فیلم بگیرم
شاید به راه راست هدایت شدم؟؟!!

الحمدالله خوبی:)
پاسخ:
من برعکس تو یه روز فیلم نبینم تقریبا حوصله ام سر می ره. آقا یه کیلو شوق فیلم برا این صالحه ما بزار کنار :)) چه بانمک :)))))) اوهوم... ممنان
پدر آن دیگری رو دوس داشتم. کتابشم دوس دارم بخونم.
قندون جهیزیه تعریفشو شنیدم....
پیدایش نمویم :)
پاسخ:
منم خیلی دوست دارم بخونمش. خیلی بامزه است پاییز. ما دسته جمعی دیدیم. کلی خندیدیم. حتما پیدا نموی:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">