شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۲۸ ب.ظ

یه اتفاق بانمک میون اون همه تلخی

رفتم بوفه بیمارستان:
- یه آب معدنی لطفا
-بزرگ یا کوچیک.
- بزرگ مرسی...
- طعم دار یا بی طعم؟
-  هوووم!!!!!!.... 
- فرقی نمی کنه.
- حتما چون واسه مریض می برین برا همین فرقی نمی کنه :)))
- :|:|
هیچی دیگه برداشته به جای آب معدنی بهم آب میوه داده.بعد که براش توضیح دادم. می گه خب اینو از اول بگو. میگم همون اول گفتم شما انگار حواستون پرت بوده. می گه پس چرا وقتی می گم چه طعمی باشه می گی فرقی نمی کنه.می گم والا به خدا من فکر کردم حتما جدیده دیگه. آب معدنی طعم دار:|
هیچی دیگه هر دومون زمین رو گاز زدیم از شدت خنده :)
اومدم خونه تعریف کردم می گن پت و مت بودین دیگه...
+ ولی یه سرچی کردم تو اینترنت دیدم نه همچین آب های طعم داری وجود داره انگار :)))
۹۵/۱۱/۱۵
مهناز

نظرات  (۴)

سلام مهناز بانو
آره آب معدنی های طعم دار جدید اومده
قبلنا فقط آب معدنی ساده و گاز دار که بهش سودا میگفتن بود
جدیدن آب معدنی طعم دار و آب معدنی با اکسیژن تزریق شده ( اکساب ) هم اومده توی بازار
ولی آب میوه کلا چیز دیگه ایه
طرف شیفت شب بیمارستان بوده طفلک آب و آب میوه رو قاطی کرده بوده
پاسخ:
سلام. اکساب! چقدر جالب ولی آب معدنی طعم دار فکر نکنم چیز جالبی باشه. حداقل تصورش که خوب نیست. اما با اون چیزی که من خوندم انگار تو خونه هم بعضیا درستش می کنن یا اصلا می تونن که درستش کنن!!!!!! مرسی از اطلاعاتت بودا. ماشاا... تو هر زمینه ای اطلاعات دارینا؛ حواسم هست به کامنتاتون ؛) اوهوم...کارشون سخته دیگه.
۱۶ بهمن ۹۵ ، ۱۹:۲۴ زینب(مسافرکربلا)
سلام
بامزه بود واقعا!
عزیزم بااجازه لینکت میکنم تابازم پیشت بیام
پاسخ:
سلام. خواهش می کنم. خوشحال می شم. قدمتون سر چشم
سلام
این که خوبه. ما اثاث کشی داشتیم دنبال کارتن می گشتیم. رفتیم سوپر :

- ببخشید کارتن دارین؟
- بله، چی باشه؟
- ... فرقی نمی کنه، فقط بزرگ باشه
- ... بزرگ؟
- حالا متوسط هم باشه بد نیست ...
- ...


القصه، بعد از کلی گشتن و اینطرف و اونطرف کردن، یک سی دی "تام و جری" برداشت گذاشت جلوی ما!
تو بودی چه حالی می شذی؟!
***
خدا بد نده. حال بیمار خوبه؟
پاسخ:
بزرگ! متوسط! من دارم به این فکر می کنم که واقعا چه فکری کرده یعنی بر چه اساسی تام و جری رو داده بهتون؟!!!! خیلی بانمک بود مهناز عزیز... خندوندیم موقعی که حالم چندان خوش نبود. ممنونم. * آره خدا رو شکر. مرخص شدند.
وای خدا...

این داستان تام و جری هم عالی بود
پاسخ:
و من چقدر خندیدم باهاش... خیلی بامزه بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">