شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۰۰ ق.ظ

انیمیشن و فیلم هایی که اخیرا دیدم

انیمیشن های پاندای کنگ فو کار3، رابینسون کروزوئه، آلوین سنجاب و شگفت انگیزان2 رو ببینید. خیلی خیلی قشنگند. نرم از شمال حوصله سر بر بود و هل و بک که نام فارسیش بازگشت از جهنمه کارتون مناسبی برا بچه ها نیست. از هر لحاظ. بخصوص با تصویری که از شیطان ارائه میده.

ناردون رو هم ببینید. خیلی خنده دار و بامزه بود. من سالوادور نیستم درسته که فیلم سطحی ایه! اما حداقل با رضا عطاران می شه مدتی خندید؛ بانمک بود :))کوچه بی نام درباره یه خانواده از طبقه متوسط جامعه است. فیلم متوسطیه و حداقل ارزش یک بار نگاه کردن رو داره.دوربین واقعا هیچ چیزی نداره. می خواستن مثلا یه فیلم فانتزی تخیلی بسازن اما...!آدم باش جزو  بدترین فیلم های تاریخ سینمای ایرانه واقعا. حتی ارزش نداره یک ثانیه از این فیلمو ببینید. بارکد با فلش بک های خیلی زیاد، حوصله اتون رو سر می بره، تنها حسن این فیلم بازی خوب محسن کیاییه.

اما در مورد فیلم های کره ای، توصیه من به شما اینه که اگه خواستید فیلم  کره ای ببینید اصلا فیلم سینمایی نبینید برید سراغ سریال هاشون. فیلم سینمایی هاشون ناراحت کننده است و کلا خوب نیست.خیاط سلطنتی و فراموش نشدنی پایان بدی دارند. عشق. دروغ هم پایان بدی داره اما ترانه هاش شنیدنی بود .  شکارچی بخشنده فیلم بدی نیست؛ برای کسایی که اکشن دوست دارن خوبه.

مجموعه گرگ و میش هم که موضوعش راجع به خون آشام ها و گرگینه ها بود برای منی که تا حالا فیلمی تو این سبک ندیده بودم، متفاوت و جالب بود ولی متاسفانه خانوادگی نیست.

۹۵/۱۱/۱۰
مهناز

نظرات  (۳)

سلام
من دیروز پاندای کونگ فو کار 3 رو دیدم . اونم توی محل کارم
مثل قسمتای دیگه خیلی قشنگ بود
آلوین رو هم خیلی خوشم اومد
از فیلمای ایرانی که نوشته بودین " من سالوادور نیستم " رو توی سینما دیدم که حقیقتش خوشم نیومد
خیلی موضوع نخ نمایی داشت
میشد خیلی بهتر از اینا ساخته بشه
مثلا قسمت رقص سامبا رو میشد بهتر طراحی کرد
مجموعه twilight رو بصورت گذری دیدم ولی به نظرم در مقابل underword اصلا به چشم نمیاد
البته این فقط نظر شخصی منه
شاید خیلی ها همین مجموعه رو بهتر بدونن
از بابت فیلم کره ای هم که شرمنده
پدر محترم دارم سریال 24 رو میبینن و یکماه تلویزیون در انحصار ایشونه
اگه فرصت به من برسه حتما فیلمای کره ای رو هم امتحان میکنم
پاسخ:
سلام. کار خوبی کردین اتفاقا بین این کارتونها پاندا و آلوین از بقیه بهترترند :) خب در مورد سالوادور باهاتون موافقم. تنها حسنش بازی رضاعطارانه هر چند کلیشه ای باشه که اگه بازیگر دیگه ای به جای عطاران بود فیلم دیگه ارزش دیدن نداشت. اما در مورد مجموعه twilight منم اون جوری که تعریفش رو شنیده بودم ازش خوشم نیومد کاش قسمت های رمانسش رو کمتر می کردن. این فیلمی رو هم که می گین ندیدم تا نظری بدم :) ماشاا... به پدرتون کاملا مشخصه که عاشق فیلمند. تعریف سریال 24 رو هم شنیدم. می گن سریال جالبیه. ولی بهترین سریال آمریکایی که من دیدم فرار از زندانه که الانم از شبکه نمایش داره پخش می شه و من باز دارم برای چندمین بار می بینمش و باز ذوق دارم انگار نه انگار که قبلا دیدمش. ان شاا... فرصت می رسه ؛))
من کوچه ی بی نام روخیلی دوس میدارمش
خیلی!!!
بااینکه اکثرا مخالفن باهام
پاسخ:
برای من خیلی دوست داشتنی نبود ولی فیلم بدی هم نبود. در کل خوب بود.
بین این همه که نام بردی
پاندا کنکفو کار اسم اشنایی داشت
که جزو محبوبب تریناس

فیلمای ایرانی بارکد رو دیدم که شانسی شد یه جورایی
یه دفعه پیدا کردم تو فلش

کره ای ها در زمان جاهلیت شکارچی شهر رو دیدم:دی

و مجموعه گرگ و میش هم ایضا
(ک البته بیشتر از ترسناک بودن عاشقانه بودم:| )
پاسخ:
آره دیگه پاندا رو همه می شناسن و ایضا دوستش دارن. این یکی رو حتما ببینش. فیلم های ایرانی خیلی کمی هستند که حال آدمو خوب کنند. بارکد اصلا جزو این دسته قرار نمیگیره. زماان جاهلیت؟!! منم این فیلمی که میگی رو ندیدم. گرگ و میش که با این عاشقانه اش گاها اعصابمو می ریخت بهم. حیفِ اون قسمتای کمی ترسناکش.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">