شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۱۹ ق.ظ

کلبه ی زیبا

کلبه

۹۵/۱۰/۲۴
مهناز

نظرات  (۷)

میشد که کلبه ی فابریک تری باشه(!)
پاسخ:
شدنش که می شد. ولی همینشم قشنگه. کلی قشنگی داره. من که لذت می برم نگاش می کنم. اصلا چون دوست داشتنی بود عکس گرفتیم ازش ؛))
اینطور خونه ها توی شمال زیاده
مخصوصا در روستاها
با این تفاوت که کاملا حالت سنتی خودشون رو حفظ کردن
یعنی سقفشون از پوشال ساقه ی برنجه
درها و پنجره هاشون چوبیه
حتی پله ها و تراس هم از چوبه
معمولا هر کدوم چن تا گلدون شمعدونی یا مشابه اون رو هم توی تراس دارن
خیلی قشنگن خلاصه
از اونها هم عکس بگیرین
عکاسی یکی از بهترین هنرهاست
گاهی عکسی حرفهایی رو میزنه که نمیشه با جمله بیانشون کرد
موفق باشی دوست من
پاسخ:
کاملا حق با شماست. همه اشون قشنگن. چشششششم... خیلی خیلی ممنونم ازتون.
من همیشه عاشق ترکیب ابی و کاهگلم
پنجره هاشو
تنه ی روبروش
خیلی عشقه
پاسخ:
واااااای خدایا درست مثل من :))) اوهوم... هورررررا بالاخره یکی خوشش اومد :)))
۰۴ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۳۲ مرد هزار ساله
خیلی خوبه مخصوصا رنگ پنجره و درب خونه یه حس ارامش ابی اون چوب هام چقدر خوبه اونجاست یعنی نیمکته ؟
راستی کجاست اینجا بانو مهناز خیلی قشنگه
پاسخ:
نه نیمکت نبود. داخلش خاک ریخته بودن.فکر کنم برای کاشتن گل و این جور چیزا بود. یعنی فکر کنین با گل ها چقدر قشنگ تر می شه اون جا. یه جایی تو شمال.
۰۷ دی ۹۷ ، ۱۳:۲۳ نیلوفر کیانی
چه زیبا
در و پنجره ابی با خونه کاهی 🤗🤗🤗🤗

پاسخ:
از نزدیک زیباتر هم بود :)
۰۷ دی ۹۷ ، ۱۶:۱۲ نیلوفر کیانی
ما یه خونه باغ  داریم  مثل همینه البته این خوشگل تره !

پاسخ:
به به. چقدر خوب. لذت ببرین ازش.
۰۷ دی ۹۷ ، ۱۷:۳۹ نیلوفر کیانی
شاید باورت نشه فقط سیز بدر ها میریم ! اخه خارج شهره مون !
پاسخ:
چه حیف!
ولی بازم همون یه روز رو نهایت لذت رو ببرید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">