شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۳۰ ب.ظ

تولدت مبارک من...!

همین دیگه امروز تولدمه! یه بارم خودمون به خودمون تبریک بگیم؛ بریم واسه خودمون هدیه بگیریم!
۹۵/۱۰/۲۱
مهناز

نظرات  (۶)

سلام
به به تولدتون مبارک باشه مهناز بانو
براتون آرزو نمیکنم هزار سال زندگی کنین
کمیت زندگی مهم نیست
آرزو میکنم زندگی ای سراسر شادی و عشق داشته باشین
و وقتی به گذشته نگاه میکنین لبخند رضایت روی لبهاتون بشینه
آمین !
پاسخ:
سلام. خیلی خیلی ممنون. چه دعایی واقعا بهتر از این... الهی آمین... و خیلی خیلی ممنونم ازتون. خوشحالم که دوباره برگشتین :)
اا تولده که! تولد تولد تولددتتت مباااارک....مبااارک مباااارک تولدت مباااارکمهناز جون تولدت زیاد..تولدت پر از شادی و آرامش عزیزم
پاسخ:
تولدم زیاد؟!!!!! ممنونم سوگل گل :) بهترین ها رو برام آرزو کردی. چیزایی که همه امون تو زندگی بهشون نیاز داریم.
واااییییی
تولددددتتتت مبااااررررکککک بانووووو
شولولولولولولولولولو
شی لی لی لی لی لی لی

حالا همه دسسسسس دسسسسس
عاغا قرررررر قررررررر
این کمرهههههه؟؟؟؟؟یا فنرهههههههه؟؟؟

خانوم خیلی مبارک باشه تولدتون:)))


ان شا الله ک سالیان سال خوشحال راضی کنار کسایی که دوستشون داری خوشبخت پر روزی با کلی خیر و برکت زیر سایه ی امام زمان زنده باشی

امیدوارم به همه ارزوهای قشنگت برسی و هر سال ک میگذره پر بار تر و شادتر زندگی کرده باشی
پاسخ:
سلام صالحه ی عزیز. مرسی عزیزم. خیلی خوشحاااااااال شدم خیلی خیلی ممنونم بابت آرزوهای قشنگت. شماها چقدرررر خوبیدآخه باز هم ممنان...
سوووووز به دل جماعته تبریک گفته وتبریک نگفته:*)
من ازهمه زودتر تبریکاتم رامکتوب فرمودم:|

مهناز خانومی..ان شاالله که همیشه خوشبخت باشی..ومامانه هفت تا دختر گل به سر و هفت تا گل پسربشی
پاسخ:
:)))) بعله نگار خانوم شما که مارو بسی شرمنده فرمودید و پیشاپیش تبریک گفتید. اولین دوست وبلاگی بودید اصلا که تبریک گفتید. خیلی خیلی ممنونم نگار جان. ای بابا عجب دعایی...7تا پسر 7 تا دختر!!! خندیدم بسی... و اینک تندیس متفاوت ترین دعا و آرزوی تولد اهدا می شود به نگار خانوم...
۲۲ دی ۹۵ ، ۱۹:۲۱ مرد هزار ساله
سلام ... خوبید بانو مهناز ...
تولدتون مبارک دوست خوب ما ... امیدوارم همیشه تا 120 سال عاشق و خدایی و شاد باشید و هیچوقت از علاقه خودتون کتاب دور نشید ...
آرزومند ارزوهاتون بانو مهناز ....
پاسخ:
سلام. خیلی ممنونم. شما چطورید؟ یه مدتی بود، نبودید. خیلی ممنونم ازتون و مرسی بابت آرزوهای قشنگتون.
سلام
تولدت مبارک دوست نادیده ام
روبروی آینه بایست، از طرف من خودتو ببوس
مواظب سرت باش، مجرب است!
پاسخ:
سلام. خیلی خیلی ممنونم عزیزم واای فدای تو. می دونی چیه این جمله رومنم خیلی استفاده می کنم. شگفت زده شدم اصلا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">