شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۵۲ ب.ظ

قرارداد ازدواج/ 2016

مادرِ پسر داستان (جی هون؟!) نیاز به پیوند کبد داره؛ یا باید منتظر بمونه تا نوبتش برسه یا یکی از اعضای خونواده داوطلب بشه...ماجرا جوری پیش میره که پسر مجبور می شه با کسی صوری ازدواج کنه تا اون بتونه به مادرش این عضو رو اهدا کنه. پسر با هی سو قرارداد ازدواج رو امضا می کنند و همین جوری الکی میشن زن و شوهر :)هی سو بیوه زنیه که چون تازه پی برده که تومور داره و می دونه که قرار نیست زیاد زنده بمونه در ازای گرفتن پول برای تامین آینده ی بچه اش راضی به این کار می شه. حالا پیوند به دلایلی انجام نمی شه اما در این بین جی هون و هی سو عاشق هم میشن....

+ این سریال، 16 قسمته و هر قسمتش حدود یک ساعت. بازی بازیگرا خوب بود به غیر از مادر جی هون که من اصلا حس نمی کردم بیماره یا نزدیکه کبدش رو از دست بده. اما در کل سریال قشنگ و با احساسی بود. پایانش هم اگر چه اونی که من می خواستم نبود اما بد هم نبود. در کل خوب بود.

+ فقط یه سوال این وسط برام پیش اومد. مگه می شه آدم کبدش رو اهدا کنه؟!مگه کبد یکی نیست!!! یعنی منظورم اینه که نصفش رو اهدا می کنن؟!!!!!!مسلما من تو این موارد اطلاعاتی ندارم. خودمم جراتش رو ندارم که تو اینترنت یه سرچی بکنم

+یه سریال دیگه هم دیدم به اسم بک هی برگشته که خیلی سریال بدی بود. مسخره بود واقعا.

۹۵/۱۰/۱۹
مهناز

نظرات  (۱)

از وقتی پدرم پای تلویزیون میشینه و سریالای کره ای میبینه من نسبت به همشون آلرژی پیدا کردم اصلن
مثلا دو ساعت جومونگ میبینه ، بعد دو ساعت امپراطور دریا بعد دوساعت یه سریال دیگه
یعنی خدا وکیلی حال آدم بد میشه
بعدم اینا که قیافه ی همشون یکیه خب
موضوع هم ندارن که
اهل بحث و تبادل نظرم نیستن
دو کلمه حرف میزنم و زارت همدیگه رو با شمشیر میکشن
پس گفتگوی تمدنها چی میشه ؟
خب شوخی کردم ولی من اهل فیلما و سریالای کره ای نیستم
در مورد کبد هم باید بگم که بعله کبدم پیوند میشه
چون کبد یه غده هست
و توانایی این رو داره که خودش رو احیا کنه
قسمتی از اون رو میشه پیوند زد
اتفاقا الان توی تهران خیلی انجام میشه
پاسخ:
پدرتون خیلی خوش سلیقه ان اتفاقا... :))) حالا منم نمی گم که همه ی این سریال های کره ای خوبن ولی بعضی هاشون خیلی دوست داشتنی اند. قیافه هاشون خیلی شبیه همه ولی اصلا یکی نیست. چند تا از این فیلما ببینین قیافه هاشون دستتون میاد و می تونید از هم تشخیصشون بدین. اینقدر متعصبانه درباره اشون قضاوت نکنید هم راجع به فیلماشون هم قیافه هاشون. همه ی فیلماشون که شمشیر بازی نیست که آخه خب من بهتون پیشنهاد می کنم که اگه خواستین یه فیلم کره ای خوب ببینید پاستا رو ببینید. برای شما که عاشق آشپزی و نمی دونم غذاهای متفاوت هستین فیلم خوبیه تازه عاشقانه هم هست. تقریبا می تونم بگم که 90 درصد خوشتون میاد... 10 درصد هم میزارم پای اینکه اصلا سلیقه اتون رو نمی شناسم واقعا مرسی بودا بابت اطلاعاتتون درباره کبد . مفید و مختصر. چقدر حرف زدم نه؟!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">