شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۳۵ ق.ظ

tomorrow boy /2016

یه مینی سریال 5 قسمتی عاشقانه ی کره ای که هر قسمتش حدود 15 دقیقه استسریالی که سر و ته تقریبا مشخصی نداشت و می شه گفت که یک برش خیلی کوتاه از زندگی چند نفر بود مثل بعضی از داستان کوتاه ها...!سریال خوبی نبود. انگاری فقط می خواستن برای تفریح همین جوری یه فیلمی ساخته باشن + این روزها علاقه ی خاصی به سریال های کره ای پیدا کردم :))

۹۵/۱۰/۱۴
مهناز

نظرات  (۵)

۱۴ دی ۹۵ ، ۱۶:۲۲ مرد هزار ساله
ینی من تو عمرم یه دونه سریال کره ای ندیدم تا بحال ...همیشه وقتی میبینم میزنم کانال دیگه انگاری خیلی بی روح بازی میکنن اصلا چهره کره ای به نظرم بی روح هستش ...
چه چیزی تو سریال کره ای هست که میشه جذب دیدنش بشم داستانش یا بازیگراش چیشون خوبه که خیلی ها طرفدار سریال کره ای هستن تو ایران ؟
پاسخ:
واقعا؟!! حتی یه دونه؟!!! منم نمی گم که همه سریال های کره ای خوبن. من خودم از کل سریال های کره ای که تلویزیون پخش کرده، این چهار تا رو دوست دارم: یانگوم که فکر کنم از همون دوران، علاقه تلویزیون ایران به سریال های کره ای زیاد شد، ماه در آغوش خورشید، افسانه کیم سورو و پاستا. 6 تا سریال کره ای هم خودم دیدم که سه تاشون خیلی خوب بودن مثل شکارچیان برده که راجع بهش نوشتم تو همین وبلاگ. لزوما همه ی سریال هاشون خوب نیستن اما به نظرم نوع لباساشون، قیافه هاشون و حتی بازیهاشون جذابه. البته به نظرم خیلی از ایرانی ها به خاطر همین قیافه های به نظر شما بی روح و موضوع این سریال ها پیگیرش می شن که اکثرا عاشقانه است. حالا ممکنه از این نظر هم بعضی از سریالهاشون لوس باشن بعضی ها هم نه. هیچ چیز مطلقی وجود نداره. مثلا لزوما همه ی فیلمای ایرانی، آمریکایی، هندی و ... هم خوب نیستند. و در آخر این که من اصلا حس نمی کنم که قیافه هاشون بی روحند. من توصیه ام به شما اینه که بهتره یه سریال خوب کره ای ببینیید اون وقت شاید نظرتون عوض شه... ؛))
منم یه مدت خیلی فیلم کره ای میدم
حدودا اوایل راهنمایی
کلا کلاسمون اینجوری بود خو به دست منم سه چارتا رسید...
خیلی بدم نیس فیلماش:))

میشه گف ک اندازه ی ی فیلم سینماییه دیگه
من ک جرئت ندارم برم اپارات فیلم ببینم

ماه رمضون تا صبح هی فیلم میدم بعد کل نتمونو خوردم
دیگه از اون موقع من اپاراتو نماشا و فیلم و بوسیدم
پاسخ:
خیلی از بچه های راهنمایی و دبیرستانی عاشق فیلمای کره ای اند. اوهوم؛ بعضی از فیلماشون خیلی خوبن. آره.البته با این محتوا چاره ای هم نداشتن.ولی زیادی مینی اش کردن دیگه. منم یه زمانی هی تو آپارات بودم اما افراط تو هیچ چیزی خوب نیست.
من خوشم نمیادازفیلم کره ای ها
اصلا خودموتوآینه ببینم بسه..
به اندازه اینا چش کوچولونیستم خب ..ولی اندک شباهتی دارم به کره ای ها
پاسخ:
ای بابا...! اینقدر حساس نباش. همه ی کره ای ها چش کوچولو نیستن که... بعدم خیلی از همین چشم کوچولوها جذابند. آخ من چقدر دلم خواست که تو رو ببینم نگار... .
ولی خب عاشق فیلم پاستا م
هم خودم
هم مامانم
مامانم سرنوشت روهم خیلی دوس داشام
خودم ولی نه
پاسخ:
پاستا اصلا یه چیز دیگه است... هم مامانت خوش سلیقه است هم خودت من سرنوشت رو دوست نداشتم. یعنی اصلا نگاش هم نکردم. همین که فهمیدم تخیلیه بی خیالش شدم. خب این نشون میده که کلا از فیلم های کره ای بدت نمیاد. فقط هر فیلم کره ای رو نگاه نمی کنی :))
۱۷ دی ۹۵ ، ۲۲:۲۶ بانوی دریا
من که داشتم مینی سریال اولین بوسه برای هفتمین بار رو دنبال میکردم موضوع جالبی داشت.
پاسخ:
من این سریالی که می گی رو ندیدم ولی دو تا سریال دیگه دیدم که قسمت آخر یکیش مونده اونم ببینم درباره اش می نویسم. یکیش سریال خوبیه امیدوارم پایان خوبی هم داشته باشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">