شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
جمعه, ۱۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۲۶ ق.ظ

35 کیلو امیدواری/ آنا گاوالدا

این کتاب رو یک سال پیش خوندم و در واقع اولین کتابیه که از آنا گاوالدا خوندم و اولین رمان این نویسنده هم هست.  فرقی هم نمی کنه که برای چه گروه سنی ای هست. من که دوستش داشتم و از خوندنش لذت بردم. کتابی کوتاه، ساده، روان و خوندنی.

آنا گاوالدا درباره این کتابش گفته:این داستان را برای قدردانی از دانش آموزانی نوشتم که در مدرسه نمره های خوبی نمی گرفتند اما استعدادی شگفت انگیز داشتند.داستان کتاب همینیه که خود نویسنده درباره اش گفته و نیازی به توضیح اضافی من نداره 

- من از آدم هایی خوشم می آید که زندگیشان را با دست های خودشان می سازند. من اصلا نمی توانم آدم های تنبلی را تحمل کنم که چون نمی دانندچه کار باید بکنند، در خودشان فرو می روند و از همه جا و همه کس می برند. بی معنی است در خود فرو رفتن و از همه بریدن.در زندگی همیشه غمگین بودن از شاد بودن آسان تر است ولی من اصلا از آدم هایی خوشم نمی آید که آسان ترین راه را انتخاب می کنند. تو را به خدا شاد باش و برای آن که شاد شوی هر کاری از دستت بر می آید بکن!

- حالم خوب بود اما خوشحال نبودم؛ از این که نمی توانستم هیچ کمکی به پدربزرگ بکنم، حالم خیلی گرفته بود. دلم می خواست به خاطرش کوه ها را جابه جا کنم؛ بروم دنبالش و کولش کنم و تا آخر دنیا ببرمش. می خواستم برای نجاتش هر کاری که از دستم بر می آید انجام دهم...

- من آدم بزرگی نیستم. وزنم تقریبا سی و پنج کیلو امیدواری است.

+راستش این چند روز نت نداشتم و برای همین نتونستم پست جدیدی بزارم. امروزم می خواستم  یه پست دیگه ای بزارم که حالا... نشد.

۹۵/۰۹/۱۲
مهناز

نظرات  (۱۱)

مامانم به آناگاوالدا میگه همون نویسنده هه که گاوداره:|
کتاب (من اورادوست داشتم)ازهمین جناب گاوداررو همین یه ساعت پیش خوندم:)
پاسخ:
چه قدر بانمک :) تا حالا از این جنبه بهش نگاه نکرده بودم؛)) چه جالب! خب نظرت چی بود راجع به کتاب؟ خب پس آدرست کو؟! تو همون نگاری که وبشو رمزدار کرده؟!
فرارسیدن ماه ربیع الاول ، ماه شادی و شادمانی برای شیعیان را به شما محب اهل بیت(ع) تبریک عرض می کنم
پاسخ:
ممنوووووووووووووونم. منم به شما تبریک می گم. چقدرررر دوست داشتنیه این ماه نه.؟! حداقل شروعش.
اووووم
کتابی که میگم خوب بودولی واسه سنم زودبود :|
آری من آن نگارم که رمزی کرده وبشو
رمز وبم هم هست:نگار

راستی کتاب فروش خیابان الواردبراون روحتما بخونین خیلی جذابه
پاسخ:
آهاااان. منم این کتاب رو چند ماه پیش خوندم و اتفاقا یه پست هم راجع بهش گذاشته بودم. مگه چند سالتونه شما؟! ممنونم بابت رمز وبت و ممنون تر بابت معرفی کتاب که ذوق زده ام کردی. اتفاقا اسمش رو شنیده بودم و فکر می کنم یه ارتباطی به دن براون رمز داوینچی داره... نگارا الان میام سر میزنم بهت که آنلاینی دختر جون.
من پونزده ام
ه همیشه کتابای خودم ومامی مشترکن .منم هرچی دربساط باشه میخونم
!!!!
ونتیجه گیری کلیم این بود که پدرشوهرهاآدمهای مهربونین
پاسخ:
پس دوباره در مورد سن اشتباه فکر می کردم. من نمی دونم چرا فکر می کنم اکثر وبلاگ نویسا بالای 17 سال دارن!!!!!!!!!!!!!!!!!! فکر می کنم به خاطر علاقه زیر این سنی ها به شبکه های اجتماعی باشه... چقدر نتیجه گیری خوبی :))) یه نکته مثبت از یک داستان غم انگیز و خوندنی.
۱۲ آذر ۹۵ ، ۲۰:۲۴ بانوی دریا
کاش میشد این کتاب ها رو به صورت pdf داشت و تو گوشی خوند
پاسخ:
بعضی ازکتابا، اکثرا کتاب های معروف، pdf اشون موجوده فقط کافیه تو اینترنت بگردی. اما به قول دوستم تورق کتاب چیز دیگری است. بعد هم این که به چشمات رحم کن. من یه کتابی رو اون طوری خوندم دیگه توبه کردم:))
۱۳ آذر ۹۵ ، ۰۹:۲۶ امین شفیعی
درود
دوازده آذر شد
به روزم
دعوتید
هماره انوشه بزی
پاسخ:
سلام. سر می زنم. سپاس:)
۱۳ آذر ۹۵ ، ۱۳:۱۵ دختری از جنس الماس


سلام مهناز خانم

ممنونم که سر زدین

لطف کردین
پاسخ:
سلام خانوم خبرنگار. خواهش می کنم.
۱۴ آذر ۹۵ ، ۰۰:۱۳ مرد هزار ساله
سلام بانو مهناز خوبین انشا الله ...
ولی من اصلا از آدم هایی خوشم نمی آید که آسان ترین راه را انتخاب می کنند. تو را به خدا شاد باش و برای آن که شاد شوی هر کاری از دستت بر می آید بکن
خیلی جمله قشنگی بود واقعا استفاده کردم و انگیزه برای شاد بودن بیشتر .......ممنون بانو
35 کیلو وزن همین نقش اول کتاب دانش آموزست که پر از امیده؟
پاسخ:
سلام ممنونم. حال شما چطوره، بهترین؟ خوشحال شدم جمله ای حالتون رو خوب کرده. ان شاا... که همیشه شاد باشید. آره دانش آموزی که 35 کیلو پر از امیده :))
۱۴ آذر ۹۵ ، ۰۵:۰۳ امین شفیعی
درود
ممنونم از حضور و نظرتون
خوندم پست جدیدتون رو
عنوان کتاب که خیلی بکر و جالب بود
هماره انوشه بزی
پاسخ:
سلام. قابلی ندشت:) لطف کردین. همین طوره. سپاس.
سلام
همین که کتاب میخونید ارزشمنده,به نظر کتاب جالبی میاد
پاسخ:
سلام. ممنونم. کتاب خوبیه :)
جمله ها که خیلی جالب به نظر میان حتما می خونمش ^_^
پاسخ:
کتاب هم کتاب جالبیه. کار خوبی می کنی :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">