شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۴۸ ب.ظ

کتاب های پرنده آقای موریس لسمور/ 2011

یک انیمیشن 15 دقیقه ای صامت که برنده جایزه اسکار بهترین انیمیشن کوتاه 2012 شده.

این انیمیشن روایت گر دنیایی فانتزی است که در آن آدم‌ها عاشق کتاب‌ها هستند.  در واقع به نوعی بیانگر رابطه متقابل کتاب و انسان است.  پس از طوفانی در شهر، کتاب ها، آقای موریس را به یک کتابخانه می برند، جایی که سایر کتاب ها در آنجا زندگی می کنند. موریس هیچ انسانی را آن جا پیدا نمی کند، اما بر روی دیوار کتابخانه تصاویری می بیند، که یکی از آنها تصویر آشنای زنی است که او لحظاتی پیش از ورود به کتابخانه در حال پرواز با کتاب ها دیده است …    

به مناسبت "هفته کتاب و کتابخوانی" این انیمیشن رو ببینید.       

+در دنیا لذتی که با لذت مطالعه برابری کند، وجود ندارد. "تولستوی"

۹۵/۰۸/۲۴
مهناز

نظرات  (۳)

ووییی
خیلی جذاب بود:))
الان دیدمش:))
چقذره اون قسمت ک کتاب رو عمل میکرد دوس داشتم
خیلی پر معنی بود
"کتاب ها اگه خونده نشن میمرین:)"

ممنون بخاطر این معرفی
خیلی ممنون:)
پاسخ:
آره منم اون قسمتو خیلی دوست داشتم. خواهش می کنم. خوشحال شدم که خوشت اومده:))
۲۸ آبان ۹۵ ، ۰۰:۵۳ مرد هزار ساله
سلام بانو مهناز خوبین ...
حتما دانلود میکنم میبینم تشکر
پاسخ:
سلام . خیلی ممنون. قابلی نداشت. بعد از دیدنش نظرتون رو بگین لطفا
سلام
من این انیمیشن رو ندیده بودم ولی به نظرم خیلی قشنگ اومد
هر چند که من " مرد کاغذی " رو بیشتر دوست داشتم
ولی مضمون این انیمیشن با هفته کتاب کاملا تناسب داره
پیام جالبی هم داشت
اینکه خوندن کتاب در ابتدا بعنوان سرگرمی شروع میشه ولی بعضی از کتابها هستن که مثل طوفانی در زندگی میمونن و تمام باورهای ما رو عوض میکنن
اونها ما رو به دنیای ناشناخته ای میبرن و در اونجا ما میبینم که بجز کتاب خوندن که دیگه عادت ما شده توانایی این رو هم داریم که بنویسیم
و در آخر مرحله ای میرسه که کتاب به ما عمر جاودانی میبخشه
مثل خیلی از نویسنده های بزرگی که دیگه نیستن ولی با خوندن کتابهاشون انگار دارن با ما حرف میزنن و نظراتشون رو به ما منتقل میکنن
البته این برداشت من از این انیمیشن زیبا بود
ممنون از بابت این پست بی نهایت زیبا
پاسخ:
منم مرد کاغذی رو بیشتر دوست داشتم ولی خب اینم انیمیشن جالبی بود. به نظرمن هم بدون کتاب دنیای ما از رویاها خالیه. کتاب دنیامون رو رنگی می کنه و حالمون رو خوب. بدون کتاب چیز بزرگی از زندگی و دنیامون کم می شه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">