شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۲۱ ق.ظ

چهار فصل...

چهار فصل تو یکی از دانشکده های قدیمی دانشگاهمون که ترم اول رو اون جا بودیم. یااادش خیلی بخیــــــــــــــر...

+ تصاویر رو یکی دیگه گرفته.
     بهار  
     تابستان
     زمستان
     پاییز
۹۵/۰۸/۱۷
مهناز

نظرات  (۱۰)

اااا چه قدر خوشگله. اینجا کجاست؟
پاسخ:
ممنون از نظرت. پس آدرستون کو سوگل خانوم؟!
۱۹ آبان ۹۵ ، ۰۰:۰۷ مرد هزار ساله
چه عکس های زیبایی از بهار تا زمستان مثل زندگی از بچگی تا پیری ...اگه عکس بچگی تا پیری خودمون تو 4 قسمت بذاریم مثل همین میشه بچگی بهار جوانی تابستان میانسالی پاییز و پیری زمستان
پاسخ:
اوهوم. تعبیر زیبائیه. یاد این افتادم: نیما یوشیج در جشن یک سالگی فرزندش نوشت: پسرم، یک بهار یک تابستان یک پاییز و یک زمستان را دیدی از این پس همه چیز جهان تکراری است جز مهربانی...
۲۰ آبان ۹۵ ، ۰۰:۲۴ مرد هزار ساله
همه چیز تکراریست به جز مهربانی خیلی قشنگ بود خیلی خوبه که شعر ها تو ذهنتون میمونه من زودی میپره شعر از بچگی از تو ذهنم همیشه تو مدرسه هم نمیتونستم شعر حفظ کنم ...والا
پاسخ:
والا حافظه منم تعریف خوبی نداره. بیش تر تک بیتا یادم می مونه و اگه بخوام شعری رو حفظ کنم حتما باید خیلی خیلی دوستش داشته باشم.
۲۱ آبان ۹۵ ، ۱۵:۳۰ احساس نویسی
چقدر قشنگ و فوق العاده ...
پاسخ:
ممنونم از نگاهتون. خیلی وقت بود نبودین!
بهار و پاییز

چ جاده ی عشقی
پاسخ:
آره بهار و پاییزش قشنگ تره.
بسیار قشنگ...
خدا قسمت کنه!!!!!
پاسخ:
مرسی از نگاهت. ان شاا... !!! تو همون دخترکی؟ همون دخترکِ دلنوشته های دخترک؟!!!!!
من ازاین دانشگاها میخوام:)
البته حیاط دبیرستانمون بسی باصفاس وزیبا
باغبونی که میادمدرسمون خیلی باسلیقس:-*
پاسخ:
ان شاا... که به موقعش نصیبت بشه از این دانشگاهای با صفا:)) پس خیلی خوش به حالتونه. لذت ببرید از این روزها و از این منظره های زیبا.
چقدددددددددددددرررررررر قشنگ
آره عزیزم...
پاسخ:
خوبی تو؟! کجایی پس؟!! چیکارا می کنی؟! وبتو دیگه هیچ وقت آپ نمی کنی؟!!
خوبم عزیزم...
فقط یکم کسالت دارم..
اینم جای نگرانی نیست..استرس و نگرانی آدمو به این روز میاندازه....


دنبال همون کاری که بهت گفته بودم...!!!!
همین حوالی هستم..
طوری شد بهت میگم!!!

فعلا نمیتونم .....ایشاالله بعدا......
الان درست حسابی نیستم بخوام باز وب رو آپ کنم.....

درحال حاضر هیج جا خبری ازم نیست و یا خیلی کم هست...
این به صلاح خود مه برا......

پاسخ:
ان شاا... که حالت همیشه خوب خوب باشه و کسالتت هم به زودی زود برطرف شه. سعی کن حال خودت رو خوب کنی. چون فقط خودتی که می تونی به خودت کمک کنی. یه کاری بکن برا شادی دلت لطفا. تو که سنی نداری اینطوری دنیات رو برا خودت غمگین می کنی. نه من مشهدی نیستم اما باور کن سر نماز همیشه دعات می کنم. مرسی از این که خبری از خودت بهم دادی. دلم خیلی برات تنگ شده منتظرم که برگردی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">