شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۰۶ ق.ظ

دشمن عزیز/ جین وبستر

دشمن عزیز دنباله ی کتاب بابالنگ درازه و هر چند که به اندازه اون کتاب جذاب نیست اما کتاب خوبیه و حتما اگه اونو دوست داشتید اینو هم دوست خواهید داشت. تو این کتاب جودی و بابالنگ دراز مسولیت پرورشگاه جان گری یر رو به عهده سالی می زارن و اتفاقات اون جا موضوع نامه هایی میشه که به جودی نوشته می شه...سعی کنید  صد صفحه ابتدایی کتاب دلسرد نشید چون اونجور که باید و شاید جذاب نیست اما رفته رفته بهتر می شه.بعد این که: کاش جین وبستر یک کتاب کاملا عاشقانه می نوشت. قشنگ می نویسه:)))

+ بعدتر این که: اصرار دارم که اگه خواستید این کتاب رو بخونید با همین ترجمه باشه :)

- هر چه بیش تر روی مردها مطالعه می کنم بیشتر می فهمم که آن ها فقط پسر بچه های گنده ای هستند که دیگر نمی شود پشت دستشان زد!

- وقتی دو نفر به هم نخورند همه ی آداب و تشریفات دنیا نمی توانند آن ها را به هم بپیوندند.- به نظرت مسخره نمی آید که بهترین مردان اغلب بدترین زنان را به همسری انتخاب می کنند و بهترین زنان همسر بدترین شوهران می شوند؟ تصور می کنم از فرط خوبی چشمشان بسته و قلبشان تهی از بدگمانی می شود.

- خنده آور نیست که بعضی از اشخاص کله پوک هر چه را که اتفاقا در مغزشان می جوشد در همان لحظه از سر بیرون می ریزند؟!

- جالب نیست که وقتی در تاریکی بیدار می شوی و دراز می کشی مغزت هوشیارتر و فعال تر می شود.

- هر چه از عمرم می گذرد بیش تر مطمئن می شوم که شخصیت یک مرد تنها چیزی است که می توان روی آن حساب کرد ولی تو را به خدا شخصیت مرد را چطور می شود شناخت؟ همه ی آن ها در حرف خوبند.- انسان حقیقتا نمی تواند از احساسات خود فرار کند.- شاد باش! دنیا پر از نور آفتاب است و مقداری از آن برای توست.

- آن نوشته زرنمای بالای در اتاق ناهار خوری یادت هست: «خدا می رساند!» آن را پاک کرده ایم و جایش را با خرگوش پوشانده ایم. روی هم رفته خیلی خوب است که این قدر آسان عقیده ای را به کله بچه های معمولی فرو کنی؛ بچه هایی که خانواده ای خوب و سقفی بر بالای سر دارند ولی کسی که وقتی دلش می گیرد جایی جز نیمکت پارک ندارد که به آن پناه ببرد، باید مذهب مبارزتری داشته باشد...«پروردگار دو دست و یک مغز به تو داده و دنیای بزرگی که در آن دست ها و مغزت را به کار بیندازی. اگر آن ها را درست به کار ببری به همه چیز خواهی رسید و اگر نه به هیچ چیز نمی رسی».

+باور کنید که خودم رو مجاب کردم که بیش تر از این ننویسم. کتاب جمله های خیلی قشنگی داره.

+ خدا رحمت کنه منصور پورحیدری، بزرگ مرد استقلال رو... شوکه شدم از رفتنش!

۹۵/۰۸/۱۲
مهناز

نظرات  (۲)

۱۳ آبان ۹۵ ، ۰۰:۵۵ مرد هزار ساله
خیلی کتاب جالبیه واقعا جمله هاش خیلی منو مجذوب خودش کرد واقعا تا حالا من فکرشو نکرده بودم چرا بیشتر بهترین مردان واسه بدترین زنان و بهترین زنان همسر بدترین شوهران میشن ...لبته جوابشم خیلی خوب گفته از فرط خوبی چشمشون بسته و قلبشون تهی از بدگمانی هستش ...
ممنون بانو مهناز که من زیاد کتاب نخون هم عاشق این کتاب شدم چند صفحه هستش کتاب ؟
پاسخ:
واقعا تا این حد مجذوبش شدین...؟!!!!![آیکون ذوق] جملات خیلی خیلی قشنگی داره. من شاید فقط یک دهمش رو نوشتم. انتخاب سختی بود بین اون همه جملات زیبا. من از این بابت واقعا خوشحالم. حدود 350 ص.
۲۱ آبان ۹۵ ، ۱۶:۵۰ احساس نویسی
خیلی عالی بود ...
پاسخ:
موقعی عالیه که خودتون بخونید و لذتش رو ببرید. شنیدن کی بود مانند خوندن :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">