شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۰۵ ب.ظ

دهلیز/ 1391

- اگه راستشو می گفتی خیلی بهتر بود... می دونی! واسه یه دروغ کوچولو همه اش باید دروغ بگی.

- بعضی وقتا ما آدم بزرگها تو عصبانیت یه اشتباهی می کنیم که جبرانش خیلی سخته.

+ دهلیز چهار تا جایزه برده. اگه ندیدید ببینیدش حتما. آی فیلم بعد از سر به مهر، دیشب برای بار دوم غافلگیرمان کرد.  از کجا می دونست من این فیلمو عاشقم آخه هان؟!!

۹۵/۰۸/۰۷
مهناز

نظرات  (۸)

سلام برشما ممنون که به وبلاگم سر زدید، دهلیز عالیه، وبلاگ شما هم زیباست، موفق باشید
پاسخ:
سلام. خواهش می کنم پریسا خانوم. اوهوم فیلم خوبیه. ممنونم لطف دارید. سپاس.
تا برم ببینم
پاسخ:
هر وقت دیدی نظرت رو بگو. برگشتی از سفر؟!
حتما پس باید ببینمش!
راستی پست جدید گذاشتم ممنون میشم سر بزنی ^^
پاسخ:
واقعا اینقدر پستام تاثیرگذاره خودم خبر ندارم حتما. فقط الان نتمان رو به اتمام است، سر فرصت میام.
۰۹ آبان ۹۵ ، ۲۳:۵۹ مرد هزار ساله
واقعا فیلم خوبیه من پارسال دیدمش داستانش با اینکه سادست ولی خیلی تاثیر گذاره داستان عشق پدر و پسر و اوج نیاز یک پسر به پدره ...
کاش هیچکس تو همچین وضعیت قصاصی نباشه هیچوقت ...
پاسخ:
منم تا حالا چند بار دیدمش و کاملا با حرفاتون موافقم الهی آمین.
بله بله مگه میشه یه آدم کتابخون و خوب یه چیزی بگه تاثیر گذار نباشه؟
پاسخ:
لطف داری به من عزیزم
پارسال شایدم دو سال قبل..
دیدمش...
خیلی بغض داره...
پاسخ:
اوهوم...! صحنه آخرش خیلی جالبه. میخکوبت می کنه که نگاش کنی فقط. بدون هیچ حرفی.
۲۱ آبان ۹۵ ، ۱۶:۵۴ احساس نویسی
وای من دیونه سر به مهر هستم ...
وبلاگم رو بخاطر اون درست کردم ...

خیلی دوست دارم خانوم لیلا حاتمی رو ...
عالیه ...

دهلیز هم قشنگ بود ...
رضا عطاران جدی بازی میکنه من بازم خندم میگیره ...
خخخ ...

پاسخ:
اصلا خنده نداشت بازیش تو این فیلماااا... خیلی خوب بازی کرده و خوبه که گاهی نقشای جدی بازی می کنه.
عالیه
من برای اولین با این سکانس اخرش، گریه کردم.
پاسخ:
اوهوم... منم همین طور.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">