شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۵۰ ب.ظ

مرد کاغذی/ 2012

یک انیمیشن سیاه و سفید 7 دقیقه ای، از تولیدات شرکت والت دیزنی که روایتگر یک احساس و داستان عاشقانه است. این انیمیشن جایزه ی اسکار 2013 رو به عنوان بهترین انیمیشن کوتاه گرفته .موسیقی متن زیبا و حجم کمی داره و می تونید دانلودش کنید.
۹۵/۰۸/۰۲
مهناز

نظرات  (۶)

۰۳ آبان ۹۵ ، ۰۰:۰۱ مرد هزار ساله
از آپارات الان دیدم قشنگ بود یه اتفاق کاغذی باعث شد همه کاغذ ها دل مرد عاشق رو دوباره آخر داستان به عشق گمشدش برسونن
پاسخ:
yea من نیمه ی اول داستان رو بیشتر دوست داشتم.
بعدن حتمن نگاش میکنم
پاسخ:
ان شاا...
۰۳ آبان ۹۵ ، ۱۵:۴۵ بانوی دریا
انیمیشن زیباییه.هروقت نگاش میکنم لبخند روی لبم میاد
پاسخ:
منم همین طور.
یه انیمیشن بی نهایت زیبا و احساسی که برنده ی اسکار شده
تلفیقی از دو سبک ساخت سنتی و مدرن
داستان یه زن و یه مرد تنها در یه دنیای خاکستری
مردم ، ساختمونا ، کاغذا ، همچی و همچی در این انیمیشن یا سفیده یا سیاه یا ترکیبی از این دوتا
بجز رنگ رژ اون خانوم
و اثر اون روی کاغذ و قلب اون مرد
و قدرت عشق ...
که تمام راهها رو هموار میکنه برای رسیدن به معشوق
و حمایت کائنات ...

سپاس بابت این پست دوس داشتنی و حال خوب کن
پاسخ:
همه چی رو نوشتین تو این کامنت و لازم نیست که من چیزی اضافه کنم. پستیه برا خودش ؛) ممنونم بابت این کامنت و خوشحالم خوشتون اومده. الهی که حال دلتون همیشه خوش باشه.
خیلی این انیمیشن قشنگه یه جورایی می خواد تقدیر و سرنوشتو نشون بده من که خیلی ازش خوشم اومده
پاسخ:
بلی خیلی قشنگه. من شروعش رو خیلی دوست دارم.
ممنون بابت این معرفی
خیلی زیبا بود

ینی من کشته مرده ی اون صحنه ایم که همه ی برگه ها رو موشک میکنه
رئیسش و همکاراش عالین ها...

ممنون بابت این معرفی ممنون
پاسخ:
پس بالاخره دیدیش! خواهش می کنم. آره منم تا اون قسمت رو که اصلا ناامید نمی شه، خیلی دوست دارم. و خودش عالی تر...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">