شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
جمعه, ۳۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۵۶ ق.ظ

سر به مهر/ 1391

موضوع این فیلم بسیار زیبا در  مورد دختر خجالتی و وبلاگ نویسیه که قبلا نماز نمی خونده اما بنا به شرایطی بالاخره تصمیم می گیره که نماز بخونه. ولی خجالت می کشه که نماز خوندنش رو به کسی بگه...       

به نظرم اسم فیلم ایهام خیلی زیبایی داره وو بسیار هنرمندانه انتخاب شده. بازی لیلا حاتمی هم فوق العاده دلنشینه. اگه تا حالا ندیدینش حتما ببینید. من دیشب برای چندمین بار دیدمش و همین بهانه ای شد برای بازنشر این پست. فیلم دیالوگ های خوبی هم داره.        

                                                           خدایا       

                                   وقتی یه چیزی هم مشخصه هم نامشخصه                   

                                           یعنی در واقع نامشخصه                                

                                      شاید یکی از بیرون منو ببینه بگه:         

                             صبا قشنگ مشخصه این پسره، داداش لیلاهه               

                                                  تو رو می خواد                       

                                                     اما خدایا                                               

                                               برای من نامشخصه.

+برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی

+باز نشری از وبلاگ سابقم با اندکی تغییرات

۹۵/۰۷/۳۰
مهناز

نظرات  (۱۰)

۰۱ آبان ۹۵ ، ۰۱:۵۲ مرد هزار ساله
آخ گفتی بانو مهناز چقدر من با دیدن این فیلم لذت بردم ... دقیقا منم دوبار دیدمش یه بار خودم تو سینما تو جشنواره و یه بارشم تو خونه ...
لحظه اخر فیلم که سینما رو ترک میکنه و میره تو نمازخونه سینما و به هیچی جز نماز و عشقش به خدا فکر نمیکنه خیلی تو خاطرم موند .. عالیه
پاسخ:
آخ خستگی نوشتن این پست از تنم در رفت. من فکر می کنم 5،6 بار دیدمش و هر بار با دیدنش غرق لذت می شم. اووهوم. فیلمیه که لحظه به لحظه اش دیدنیه.
چقدر اسم جذابی داره
چقدر موضوع قشنگی داره
افسوس میخورم برا خودم وقتی پستای اینچنینیتو میبینم
افسوس میخورم که اهل فیلم نیستم
پاسخ:
اوهووم :) خیلی خیلی جذابه! دل آدم براش ضعف میره :)) هرگز این طوری برا خودت افسوس نخور. (بزار منم توی پرانتز اعتراف کنم که گاهی وقتی پستای قشنگ تو رو می بینم حسودی که نه ولی غبطه می خورم. این دو تا با هم یه فرق اساسی دارن. ولی ولی ولی آدما با هم دیگه متفاوتند و همین تفاوتهاست که جذابشون می کنه. قرار نیست همه شبیه هم باشن ) شعرها و متنات پر از احساسه. افسوس خوردن نداره. هر از گاهی بشین یه چند تا فیلم خوب ببین. به همین سادگی.
۰۲ آبان ۹۵ ، ۱۰:۳۹ بانوی دریا
رفتم که دانلودش کنم ببینم اونم با این همه مشغله ای که دارم
پاسخ:
فکر نکنم که پشیمون بشی بعد از دیدنش نظرت رو بهم بگو.
من این فیلم رو زیاد نپسندیدم. به نظره من فیلمنامه اش ضعیف بود. بازی ها هم خیلی سطحی. برای من تم فیلم خیلی مهمه.
پاسخ:
این هم نظریه. در مورد فیلم نامه تا حدودی موافقم که نواقصی داشت اما به نظرم بازی لیلا حاتمی خوب بود. نمی شه گفت سطحی بود.
۰۳ آبان ۹۵ ، ۱۵:۵۱ بانوی دریا
موضوعش قشنگ بود ولی فیلم یکم سریع پیش رفت به اون نتیجه ی تاثیر گذار نرسید .خجالتی بودنش قابل درک بود منم قبلا چنین وضعیتی داشتم آدم از دست خودش حرص میخوره فقط
پاسخ:
آره قشنگ بود ولی به نظر من اونقدرام که تو می گی سریع پیش نرفت و اتفاقا پایان تاثیر گذاری داشت. امان از دست این خجالت و کم رویی. آره منم از دست این کم رویی های خودم گاهی حرص می خورم. کاریه که از دستم برمیاد:))) ممنون بابت این که فیلم رو دیدی و نظرت رو گفتی.
اتفاقا من این فیلمو هفته پیش اتفاقی دیدم خیلی جالب بودش مخصوصا وقتایی که تو وبلاگش می نوشت به نظرم خوب بودن ^^
پاسخ:
واقعا؟؟! چه جالب! نکنه از شبکه آی فیلم دیدیش؟!!! هااان؟! اعتراف کن ببینم. آخه منم آخرین باری که دیدمش همون موقع بود:))))))))
خخخ آره از همون جا بود
پاسخ:
حواسم قشنگ جمعه ها. خوشمان آمد از حدسمان
۰۷ آبان ۹۵ ، ۱۲:۰۶ همنشین مهتاب
وبلاگ خوب و بامحتوایی دارید
پاسخ:
ممنونم از نگاهتون. بازم بیاین این طرفا...
۰۷ آبان ۹۵ ، ۱۲:۰۹ همنشین مهتاب
تلویزیون یکبار این فیلم رو پخش کرد
ولی متاسفانه فرصت نداشتم ببینم
پاسخ:
فکر می کنم دو سه باری پخش شده. ان شاا... که فرصتش پیش بیاد.
۲۱ آبان ۹۵ ، ۲۰:۲۲ احساس نویس
وای من دیونه این فیلمم با بازی عالی خانوم حاتمی ...
خیلی دوسش دارم ...
فوق العاده بود ...

من بخاطر این فیلم کلا وبلاگ نویسی رو شروع کردم ...
فکر کنم 100 بار دیدمش ...
پاسخ:
یکی از فیلمای مورد علاقمه... به نظر من خیلی خیلی دوست داشتنیه این فیلم. واقعا شروع وبلاگ نویسیتون به خاطر این فیلم بوده؟!!! چقدررررر جالب....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">