شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۴۰ ب.ظ

آقا یوسف/ 1390

اگه خوشحال باشم مهم نیست چرا خوشحالم، اگه ناراحت باشم هیچ اهمیتی نداره چرا ناراحتم، فقط کافیه توی این خونه باشم. همین!
۹۵/۰۶/۲۳
مهناز

نظرات  (۹)



قشنگ بود ...
پاسخ:
دیالوگی تلخ...
ممنون ابجی
پاسخ:
خواهش می کنم. خیلی وقت بود که نبودی تیده آ!
فوق العاده تلخ....
کاش....
بیخیال
پاسخ:
حرفتو تموم کن دختر خوب. نخواه که من اینقدر گیج بشم.خب؟!
میتونیم بگیم خونه تنها محل آرامش هر انسانی هست
جایی که از مشکلات زندگی میشه به اون پناه برد
بعضی خونه ها یه انرژی خاصی دارن
یه آرامش بی نظیر
مثل خونه پدر بزرگا و مادر بزرگا
میدونین ... من فکر میکنم این آرامش و امنیت بی نظیر بخاطر حضوری آدمایی هست که در اونجا هستن
کسایی که هستن تا آرامش بخش دیگران باشن
مثل آقا یوسف در اون فیلم
... کسایی که اونقدر قوی هستن تا بجای خودشون از دیگران محافظت کنن ... !
پاسخ:
ان شاا... که این جور آدما همیشه دور و برمون باشن. مرسی بابت کامنتتون.
دل...این کلمه ی بی نقطه...گاهی تنگ می شود در حد یک نقطه . !
پاسخ:
صحیح می فرمایین. کاش آدرسم میزاشتین:-)
خعلی زیبا..به منم سربزن نظریادت نره
اگه تبادل لینک موافقی خبرم کن
پاسخ:
ممنونم. چشم سعی می کنم حتما بهت سر بزنم.
۲۶ مهر ۹۵ ، ۰۰:۲۹ مرد هزار ساله
خیلی این فیلم رو دوست داشتم ... مخصوصا بازی زیبای استاد هاشمی ...
ممنون بابت لطفتون که سر زدید من شما رو لینک کردم شما هم دوست داشتید افتخاریست امیدوارم از مطالب هم استفاده کامل رو ببریم
خدایی باشید و همیشه عاشق
پاسخ:
بعله فیلم خوبی بود. اما پایانش تلخ بود حداقل برای من... ممنون بابت لینک. شما هم با افتخار لینک شدید. ان شاا... همچنین
خیلی هم زیبا
این فیلم رو خیلی دوست داشتم. ساختار قوی داشت.
پاسخ:
ولی با یه پایان تلخ... من پایان های خوش رو ترجیح می دم هر چند گاهی بسیار بی مزه و آبکی باشه. ترجیحمه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">