شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۳۶ ب.ظ

باغ وحش شیشه ای/ تنسی ویلیامز

هر کسی برای خودش مشکلاتی داره. فقط شما نیستین. بدون استثنا همه ی مردم با مشکلاتی روبه رو هستن؛ شما خیال میکنین تنها کسی هستین که مشکل دارین. فکر می کنین فقط خودتون از زندگی مأیوسین ولی اگه به دور و بر خودتون نگاه کنین، آدمای زیادی رو می بینین که اونا هم از زندگی مأیوسن.
۹۵/۰۶/۰۲
مهناز

نظرات  (۴)

دقیقا همینطوره.....
ولی متاسفانه بعضی اتفاقا بد جوری رو آدم اثر میذاره که همه یادت می ره....
ولی من خوبم نمیخوام دوباره بر گردم به اون حال و هوا.....

شرمنده ام بابت بعضی مزاحمت هام...
خودت میدونی دارم چی میگم
پاسخ:
متاسفانه همین طوره می فهمم چی می گی. ولی تو باید از این اتفاقا بگذری. ان شاا... که همیشه حال دلت خوب باشه. تصمیم درستی گرفتی نباید به بعضی از خاطرات اجازه داد که ذهنت رو اشغال کنه. هیچ مزاحمتی نبود. از این حرفا نزن. پس دوستی به چه دردی می خوره؟!! البته اگه منو دوست خودت بدونی! هر وقت خواستی هر وقت دلت گرفت بیا همین جا. فدای اون دلت.
خوشبختی اینکه قدر داشته هامون رو بدونیم بجای تمرکز کردن روی مشکلاتمون
پاسخ:
کاملا صحیح می فرمایید بانو اما گاهی انقدر مشکلات زیاد می شه که یادمون می ره چه چیزهایی داریم. امیدوارم خدا نزاره که یادمون بره؛ که اگه یادمون بره به راحتی همون فراموشی از دستشون می دیم خدایا شکرت به خاطر همه ی داده هات.
بله درسته همه مشکلات خاص خودشون رو دارن
ما همیشه زندگی بقیه رو بهتر از زندگی خودمون تصور میکنیم
درحالیکه ما فقط ظاهر زندگیشون رو میبینیم:))
پاسخ:
دقیقا زدین به هدف محدثه عزیز.
من تو همه این مدت کسی رو ندارم جز برا حرف زدن باهاش...
شما سرور مایی....
شک نکن تو تنها کسی هستی که حال وروز منو درک میکنی و بهت اعتماد کردم...
ممنونم
باشه بازم مزاحمت میشم!!!!!
خخخخخ
پاسخ:
تو لطف داری به من. امیدوارم که لیاقت این اعتماد رو داشته باشم. مزاحم بدون نقطه ؛)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">