شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۳۵ ب.ظ

خدایا شکر...

امروز واقعا خطر از بیخ گوشم گذشت. نزدیک بود با آب جوش خودمو بسوزونم بد جور. خدا حواسش خیلی بهم بود.

خدایا خیلی خیلی شکرت.
 
۹۵/۰۵/۲۸
مهناز

نظرات  (۴)

سلام
خداروشکرر که خوبه حالت و اتفاقی نیفتاده
راستی من تازه با وبت اشنا شدم
دوست داشتی به منم سربزن:))
پاسخ:
سلام. ممنونم. آره واقعا خدا رو شکر. همه همون لحظه ترسیده بودن و رنگا پریده. من تازه بعده یه ربع دستام داشت می لرزید. فکر کنم شوکه شده بودم. در هر صورت خدا رو شکر. خوش اومدی و حتما به وبت سر خواهم زد ؛)
۳۰ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۴۹ دل سوختگان
الهی شکر
پاسخ:
الحمد لله...
واقعا خدا بعضی وقتا هوا آدم داره....
من سابقه زیاد داشته خدا هوا مو داشته وگرنه.....
ممنونم خدا جون
پاسخ:
خدا خیلی جاها هوامونو داشته که ما اصلا متوجه نشدیم.
خدا رو شکر اتفاقی برات نیفتاد.برات همیشه آرزوی سلامتی دارم.یکم هم مراقب خودت باشی خوبه ها.
پاسخ:
ممنونم از دعای خیرت عزیزم. و ممنون بابت این تذکر دوستانه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">