شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۹ ب.ظ

بعضی دلتنگی ها

دقایقی در زندگی هست که دلت برای کسی آن قدر تنگ می شود که می خواهی او را از رویاهایت بیرون بکشی و در دنیای واقعی بغلش کنی.                                                                                                                       گابریل گارسیا مارکز

۹۵/۰۵/۲۲
مهناز

نظرات  (۹)

اخ آخ
چقدر درک میکنم این حسو
امان از دلتنگیایی ک نمیتونی کاری جز این براش کنی
۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۲۹ عادل فنائی
باز هم در به در شب شدم ای نور سلام
باز هم زائرتان نیستم از دور سلام
با زبانی که به ذکرت شده مأمور سلام
به سلیمان برسد از طرف مور سلام




با سلام

و با تقدیم احترا

و با عرض ادب و ارادت

میلاد امام هشتم حضرت رضا ( ع ) را خدمتتان تبریک و تهنیت عرض می کنم . و آرزو می کنم خود خضرت ضامن گناهان نکرده تان باشد انشاءالله .....

در پناه حضرت دوست .
ایام به کامتان گواراباد ...


پاسخ:
سلام. منم عیدو بهتون تبریک میگم. امیدوارم به آرزوهاتون برسین. خیلی خیلی ممنون بابت دعای غافگیر کننده اتون. خیلی.
۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۴۲ احساس نویس
ای آستان قدس تو تنها پناه من
ای چلچراغ چشم تو، خورشید راه من
ای مظهر عنایت حق هشتمین امام
ای خاک پاک مرقد تو بوسه گاه من

میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد
پاسخ:
عید شما هم مبارررررررررررررک
۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۴۲ احساس نویس
قشنگ بود
پاسخ:
قشنگ و تلخ!
در زندگی برای بعضیا
از یک روز ، از یکجا ، از یک نفر به بعد دیگر هیچ چیز مثل قبل نیست !
نه روزها ، نه رنگ ها و نه خیابان ها …
همه چیز میشوند دلتنگی !
عالی بود
و دلتنگی های زندگی . . .
همیشه بوده و هست . . !؟

پاسخ:
همیشه بوده و هست اما کاش یه روزی دیگه نباشه.
دقیقا حرف دل منو زدی.....
هععععیییییی....
ولی نمیشه ...
پاسخ:
آره نمیشه... برات دعا می کنم که هیچ وقت دلتنگ کسی نشی که دلتنگت نیست.
واقعا همینه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">