شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۷ ق.ظ

نیمروی مخصوص مهناز

از اون جایی که من با تخم مرغ میونه ی خوبی ندارم، تصمیم گرفتم که یه طعم خوشمزه بهش بدم :))بهتون توصیه می کنم که حتما یک بار امتحانش کنید.

موادی که نیاز دارید:

فلفل دلمه ای

گوجه فرنگی

هویج

سیر و پیاز

نمک و فلفل

و تخم مرغ ؛)

همه ی این مواد رو به غیر از تخم مرغ ؛) رنده کنید و چند دقیقه ای توی روغن تفت بدید(البته بهتره سیر و پیاز رو قبل از همه تفت بدید بعد بقیه رو اضافه کنید)، آب اضافی که بخار شد، تخم مرغ رو اضافه کنید.نیمروی مخصوص و بسیار بسیار خوشمزه آماده است.نوش جان :)))))))))))

+مقدار همه مواد بستگی داره به ذائقه خودتون. ولی برای یک یا دو نفر از هر کدوم یکی کافیه. یه بار درستش کنید حساب کار میاد دستتون :)

نیمروی مخصوص 2نیمروی مخصوص 1

۹۵/۰۵/۱۱
مهناز

نظرات  (۸)

۱۱ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۲۳ دخترک تنها
نمیدونم امتحان نکردم...
جالبه وب شما آشپزی کم داشت که اینم پیدا شد....
خ خخخ

ولی هویج با تخم مرغ ؟؟!!!!!!
خوش مزه میشه؟؟!!!!!!
پاسخ:
خب برای یکبار هم که شده پیشنهاد میکنم که امتحانش کنی حیفه که طعم همچین نیمرویی رو امتحان نکنی ؛) بعله دیگه آشپزی هم اضافه شده البته نه بطور جدی بهت قول میدم که بدمزه نمیشه :) حالا یه بار که امتحان کردی کمتر هویج بریز یا اصلا اگه دوست نداری هویج اضافه نکن. چون من اولا فقط با پیاز و سیر شروع کردم، بعدش گوجه و فلفل و بعد هم هویج... اگه فرصتی پیش اومد و درستش کردی نظرت رو بهم بگو...
۱۳ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۹ احساس نویس
همش پایه املت هست ...
بجز هویج که فکر کنم خوب بشه
اگه وقت کردم امتحانش میکنم ...

ممنون بخاطر اموزشتون ...
دنیاتون زیبا ...
یا مهدی ...
پاسخ:
خواهش میکنم قابلی نداشت. اگه امتحانش کردین دوست دارم که نظرتون رو بدونم ؛)
۱۶ مرداد ۹۵ ، ۰۹:۲۲ بانوی دریا
ممنون ازاین آموزشت.حتما امتحان میکنم.منم با طعم تخم مرغ مشکل دارم
پاسخ:
قابلی نداشت. بعدش حتما نظرت رو بگو. بخصوص سفیده ی تخم مرغ
ممنون از پیشنهادت ایول داری
پاسخ:
قابلی نداشت.
عالیه
پاسخ:
ممنان.نظر لطفته. کاش امتحانش کنی بعد نظرت رو بهم بگی.
۰۷ دی ۹۷ ، ۱۳:۱۸ نیلوفر کیانی
دیشب به عنوان شام درست کرم !
خیلی خوش مزه شد ! اصلا همه خوشمزگی به هیوج !!!
البته من چون سیر دوست نداشتم نریختم !
خیلی عالی بود !
پاسخ:
چقدر خوبه که امتحان کردی ولی واقعا با سیر یه چیز دیگه می شه ؛)

سلام مهناز جان

خوبی؟ سال نو مبارک!

بوی املت منو کشوند اینجا

البته منم با هویج مشکل دارم

راستی چه جوری میشه نمک و فلفل رو رنده کرد؟!!

پاسخ:
سلام عزیزم.
قربونت. خودت چطوری؟
سال نوی شما هم مبارک باشه.
چقدر دلم برات تنگ شده. دوباره نمی نویسی؟

:)) چه خوب که هنوز یه چیزهایی هست که بکشوندت اینجا.
می تونی از هویج فاکتور بگیری :)
انقدر راحت رنده می شششششه 😁 (حواسم پرت بوده خب)

سلام مهناز جان

ممنون . خوبم (شش ماه پیش حالمو پرسیدی الان جواب دادم!!)

املت آلمانی رو هم امتحان کن

قارچ و گوجه فرنگی خردشده رو تو کره سرخ کن

بعد کمی نمک ، فلفل ، پنیر و جعفری خرد شده رو  به ترکیب قارچ و گوجه اضافه کن و هم بزن تا مخلوط بشن. سپس تخم مرغ همزده رو روی مواد پخش کن و بذار بپزه.

نوش جان

پاسخ:
سلام :)
چه اشکالی داره. حتما سرت شلوغ بوده. خدا رو شکر که خوبی.
ما یه همچین چیزی درست می کنیم ولی بدون پنیر و جعفری. 
این روزا از قارچ زده شدم🤢 ولی یه بار امتحانش می کنم.
مچکر از پیشنهادت. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">